Ketvirtadienį (01.16) Konkurencijos taryba nutarė, kad mobiliojo ryšio kompanija "Tele2" klaidino "Joker" paslaugų vartotojus.
Tačiau jokių sankcijų bendrovei už tai nebus pritaikyta, nes, kaip aiškino Konkurencijos tarybos atstovė spaudai, "Tele2" atstovai teigė, jog reklamos suklaidintiems vartotojams iš dalies atlyginta - suteikta nuolaidų.
Tyrimas dėl šios paslaugos reklamos buvo pradėtas Konkurencijos tarybos iniciatyva nustačius faktą, kad UAB "Tele2", 2002 m. birželio - liepos mėnesiais reklamuodama "Joker" paslaugą ir siūlydama tapti šios paslaugos vartotojais, pateikė neišsamią informaciją. Reklamoje praleistos informacijos dalis buvo reikalinga tam, kad būtų išvengta vartotojų suklaidinimo.
UAB "Tele2", reklamuodama "Joker" paslaugas spaudoje, lauko reklamoje ir reklaminiuose lapeliuose tarp kitos informacijos pateikdavo ir tokį reklaminį pasiūlymą: "Tapkite "Joker" paslaugos vartotoju iki liepos 20 d. ir liepą, rugpjūtį, rugsėjį galėsite prakalbėti net po 20 litų nemokamai skambindami į bet kurį tinklą", tačiau nenurodydavo, kad reklamoje siūlomos nuolaidos bus taikomos tik naujiems "Tele2" vartotojams.
Kadangi reklaminiame tekste praleista informacija galėjo turėti įtakos vartotojų ekonominiam apsisprendimui tapti "Joker" paslaugos vartotojais, UAB "Tele2" veiksmus, reklamuojant vartotojams šios paslaugos nuolaidas, Konkurencijos taryba įvertino kaip Reklamos įstatymo pažeidimą ir cituotą reklaminio teksto dalį pripažino klaidinančia reklama.
Pasak Konkurencijos tarybos atstovės spaudai, "Tele2" atstovai teigė, kad tai buvusi "daugiau techninė klaida".
ELTA