• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais laikais automobilių kompanijų dizainerių sukurti koncepciniai automobiliai yra skirti tik parodoms. Anksčiau užtekdavo sukurti realaus dydžio automobilį, kurį sapnavote naktį ir viskas. Jeigu viskas tinka ir patinka, automobilis keliauja į serijinę gamybą. Šiais laikais viskas sudėtingiau, nes reikia, jog jis atitiktų visus Europos Sąjungos reikalavimus.
Pažvelkime į laikotarpį, kuris yra minimas kaip automobilių dizaino aukso amžiumi. Dizaino studijose dirbantys dailininkai sugebėdavo pasitelkti savo vaizduotė ir paversti realiu produktu.

tn
Pradėkime nuo „Lancia Stratos Zero“. Tai buvo pirmoji legendinio „Stratos“ koncepcija. Futuristiškai atrodantis prototipas buvo sukurtas per dvyliką mėnesių. Sulaukęs audringos kritikos, „Lancia“ grįžo prie drobės ir 1971 metais pristatė gerokai pakoreguotą ir patobulintą „Stratos“ variantą su „Ferrari“ varikliu.

auto-005
Dabar „Countach“ vardas yra visiems gerai žinomas. Juk jis buvo pats ekstremaliausias superautombilis atvykęs iš Italijos, kurio plakatai kabėjo daugybės automobilių entuziastų namuose. Vis dėlto pirmasis modelio prototipas buvo pristatytas 1971 metais, Ženevos automobilių parodoje. „LP500“ vardu pavadintas prototipas buvo gausiai modifikuotas ir pritaikytas serijinei gamybai. Galite palyginti kaip pradžioje turėjo atrodyti „Countach“ ir kaip vėliau jis pasikeitė.

auto-007
Dar vienas ekstremalus italų kūrinys, tik šį kartą su „Ferrar“ ženkliuku. Nors automobilis primena lenktyninį automobilį iš vieno animacinio filmo, tačiau „Ferrari“ inžinierių sukurtas prototipas buvo pilnai funkcionuojantis automobilis galėjęs pasiekti didesnį kaip 250 km/h greitį. Dvylikos cilindrų, 550 arklio galių motoras turėjo skambėti pritrenkiamai.

auto-009
Dar viena ekstremali koncepcija iš „Ferrari“ tvirtovės. Nors automobilis yra veikiantis, tačiau nėra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliais. Vis dėlto 1970 metais pristatytas automobilis turėjo dvylikos cilindrų motorą, kuris išvystydavo net 800 arklio galių. Maksimalus greitis siekė net 390 km/h.

auto-012
Ar įsivaizduojate, jog tai buvo „Dodge Charger“ koncepcija? Futuristiškai atrodantis ir iš itin lengvų medžiagų sukurtas kėbulas svėrė vos 1100 kilogramų. Gaila, jog vadovybė atsisakė šio projekto, nes pagal pirminį planą šis automobilis turėjo gerokai įkrėsti „Porsche 911“.

auto-015
„Abarth“ šiuo metu yra žinoma kaip sportiškoji „Fiat“ markės divizija. Tačiau anksčiau, šios markės automobiliai buvo nenugalimi lenktynių trasoje. 1968 metais kompanijos bosas paprašė „Pininfarina“ sukurti superautomobilio koncepciją, kuri galėtų įkrėsti proto „Ferrari“ markės savininkams. Konceptas buvo pristatytas po metų, tačiau tai tik ir liko koncepcija.

auto-027
Lamborghini Bravo“ - taip vadinasi šis automobilis, kuris primena „LEGO“ konstruktorių. Šis automobilis turėjo užimti mažesniojo „Countach“ vietą ir pritraukti daugiau potencialių pirkėjų Amerikoje. Nežinome dėl kokių priežasčių, tačiau projektui net neįsibėgėjus, jis buvo nutrauktas.

auto-028
Nors „Škoda“ dabar yra tiesiog kitokios išvaizdos „Volkswagen“ markės automobiliai, tačiau kadaise buvęs nepriklausomu gamintoju, „Škoda“ inžinieriai leido sau kartais įsijungti fantaziją. Šis „Super Sport“ konceptas buvo dar viena superautomobilio interpretacija, kurios labai norėjo „Škoda“ vadovai. Kas pakišo koją šiam projektui? Automobilis iki 100 km/h galėjo įsibėgėti per 15,4 sekundės. O tai toli gražu neatitiko superautomobilių reikalavimų. Sukurti visiškai naują motorą buvo tiesiog per brangu.

Šiais laikais automobilių kompanijų dizainerių sukurti koncepciniai automobiliai yra skirti tik parodoms. Anksčiau užtekdavo sukurti realaus dydžio automobilį, kurį sapnavote naktį ir viskas. Jeigu viskas tinka ir patinka, automobilis keliauja į serijinę gamybą. Šiais laikais viskas sudėtingiau, nes reikia, jog jis atitiktų visus Europos Sąjungos reikalavimus.
Pažvelkime į laikotarpį, kuris yra minimas kaip automobilių dizaino aukso amžiumi. Dizaino studijose dirbantys dailininkai sugebėdavo pasitelkti savo vaizduotė ir paversti realiu produktu.

tn
Pradėkime nuo „Lancia Stratos Zero“. Tai buvo pirmoji legendinio „Stratos“ koncepcija. Futuristiškai atrodantis prototipas buvo sukurtas per dvyliką mėnesių. Sulaukęs audringos kritikos, „Lancia“ grįžo prie drobės ir 1971 metais pristatė gerokai pakoreguotą ir patobulintą „Stratos“ variantą su „Ferrari“ varikliu.

auto-005
Dabar „Countach“ vardas yra visiems gerai žinomas. Juk jis buvo pats ekstremaliausias superautombilis atvykęs iš Italijos, kurio plakatai kabėjo daugybės automobilių entuziastų namuose. Vis dėlto pirmasis modelio prototipas buvo pristatytas 1971 metais, Ženevos automobilių parodoje. „LP500“ vardu pavadintas prototipas buvo gausiai modifikuotas ir pritaikytas serijinei gamybai. Galite palyginti kaip pradžioje turėjo atrodyti „Countach“ ir kaip vėliau jis pasikeitė.

auto-007
Dar vienas ekstremalus italų kūrinys, tik šį kartą su „Ferrar“ ženkliuku. Nors automobilis primena lenktyninį automobilį iš vieno animacinio filmo, tačiau „Ferrari“ inžinierių sukurtas prototipas buvo pilnai funkcionuojantis automobilis galėjęs pasiekti didesnį kaip 250 km/h greitį. Dvylikos cilindrų, 550 arklio galių motoras turėjo skambėti pritrenkiamai.

auto-009
Dar viena ekstremali koncepcija iš „Ferrari“ tvirtovės. Nors automobilis yra veikiantis, tačiau nėra tinkamas naudoti bendro naudojimo keliais. Vis dėlto 1970 metais pristatytas automobilis turėjo dvylikos cilindrų motorą, kuris išvystydavo net 800 arklio galių. Maksimalus greitis siekė net 390 km/h.

auto-012
Ar įsivaizduojate, jog tai buvo „Dodge Charger“ koncepcija? Futuristiškai atrodantis ir iš itin lengvų medžiagų sukurtas kėbulas svėrė vos 1100 kilogramų. Gaila, jog vadovybė atsisakė šio projekto, nes pagal pirminį planą šis automobilis turėjo gerokai įkrėsti „Porsche 911“.

auto-015
„Abarth“ šiuo metu yra žinoma kaip sportiškoji „Fiat“ markės divizija. Tačiau anksčiau, šios markės automobiliai buvo nenugalimi lenktynių trasoje. 1968 metais kompanijos bosas paprašė „Pininfarina“ sukurti superautomobilio koncepciją, kuri galėtų įkrėsti proto „Ferrari“ markės savininkams. Konceptas buvo pristatytas po metų, tačiau tai tik ir liko koncepcija.

auto-027
Lamborghini Bravo“ - taip vadinasi šis automobilis, kuris primena „LEGO“ konstruktorių. Šis automobilis turėjo užimti mažesniojo „Countach“ vietą ir pritraukti daugiau potencialių pirkėjų Amerikoje. Nežinome dėl kokių priežasčių, tačiau projektui net neįsibėgėjus, jis buvo nutrauktas.

auto-028
Nors „Škoda“ dabar yra tiesiog kitokios išvaizdos „Volkswagen“ markės automobiliai, tačiau kadaise buvęs nepriklausomu gamintoju, „Škoda“ inžinieriai leido sau kartais įsijungti fantaziją. Šis „Super Sport“ konceptas buvo dar viena superautomobilio interpretacija, kurios labai norėjo „Škoda“ vadovai. Kas pakišo koją šiam projektui? Automobilis iki 100 km/h galėjo įsibėgėti per 15,4 sekundės. O tai toli gražu neatitiko superautomobilių reikalavimų. Sukurti visiškai naują motorą buvo tiesiog per brangu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų