• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aštrėjant konkurencijai tarp prekių ženklų, kyla natūralus klausimas – kaip išsiskirti iš panašia veikla užsiimančių konkurentų ir patraukti klientų dėmesį? Komunikacijos ir reklamos specialistas Jonas Banys įsitikinęs, kad kūrybiškai įgyvendintos reklamos, ryšių su visuomene akcijos ar straipsniai gali atkreipti žmonių dėmesį, tačiau realios naudos įmonei neatneš, jei produktas klientui nekurs pridėtinės vertės.

Aštrėjant konkurencijai tarp prekių ženklų, kyla natūralus klausimas – kaip išsiskirti iš panašia veikla užsiimančių konkurentų ir patraukti klientų dėmesį? Komunikacijos ir reklamos specialistas Jonas Banys įsitikinęs, kad kūrybiškai įgyvendintos reklamos, ryšių su visuomene akcijos ar straipsniai gali atkreipti žmonių dėmesį, tačiau realios naudos įmonei neatneš, jei produktas klientui nekurs pridėtinės vertės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje turime labai rimtą problemą, kurią vadinu paprastai – „karvašūdžio rinkodara“, – teigia J. Banys. – Tai tokia situacija, kai įmonė niekaip negali užtikrinti ir apginti produkto išskirtinumo, tačiau vis tiek nori pateikti vartotojui priežastį, kodėl reikia pirkti būtent šį, o ne konkurentų produktą. Deja, gana dažnai pasirenkamas paprasčiausias kelias – įmonės atstovas kreipiasi į reklamos agentūrą su prašymu sukurti į emocijas nukreiptą reklamą, kurioje vyrautų produkto vertės neatskleidžiantys lozungai ir jokios arba labai maža dalis informacijos apie realią naudą.“

REKLAMA

Specialisto teigimu, daugelis įmonių pamiršta, kad pagrindinis jų tikslas – kurti pridėtinę vertę ir vis dar neįsisąmonina, kad potencialūs vartotojai nėra kvaili, tad reklaminiai šūkiai jų dažniausiai nepaveikia. Žmonės visada pajaus ar įmonė nori jiems padėti, ar tiesiog meluoja, tikėdamasi padidinti pelną.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl tokios Lietuvoje klestinčios rinkodaros kultūros, dažnas vartotojas įtiki, kad visos tam tikros kategorijos prekės yra iš esmės vienodos ir renkasi pagal kainą ar tuo metu vykstančią akciją. Kuo mažiau investuojama į realios pridėtinės vertės vartotojui kūrimą, tuo didesnę produkcijos dalį tenka pardavinėti su nuolaida, o tai kenkia tiek įmonei, tiek pačiam vartotojui. Daugiau Jono Banio įžvalgų tema „Klestinti karvašūdžio rinkodara vartotojams diegia ubagų mentalitetą“ bus galima išgirsti lapkričio 19 d. vyksiančioje konferencijoje „LiMA Day Vilnius‘2015. Didysis O marketinge“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kasmetiniame marketingo specialistams skirtame renginyje „LiMA Day Vilnius“ stengiamės apžvelgti svarbiausias aktualijas ir problemas, pakviesti įdomiausius pašnekovus“, – teigia Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. – Šiais metai vyks jau 6-toji, Lietuvos marketingistų iniciatyva vykstanti konferencija, kasmet sulaukianti daugiau nei 300 dalyvių.“

Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalinsis medijų psichologas iš Nyderlandų Mischa Coster, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto generalinis direktorius dr. Ivo Matser, vyriausias Lietuvos policijos kapelionas Algirdas Toliatas bei kiti specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų