Komunikacijos monitoringo ir analizės bendrovės, atliekančios kokybinius ir kiekybinius tyrimus, „Cision Lietuva“ duomenimis, šių metų antrąjį ketvirtį komunikacijos lyderiais tapo „Švyturys-Utenos alus” (alaus pramonė), „DnB Nord” (bankų sektorius), „ERGO Lietuva” (draudimo rinka), „Omnitel” (mobilusis ryšys), „Maxima LT” (prekybos sektorius) ir „Panevėžio Statybos Trestas” (statybos sektorius).
„Cision Lietuva“ nuolat analizuoja aštuoniolikos aktyviausiai komunikuojančių bendrovių, veikiančių minėtuose šešiuose verslo sektoriuose, viešumą. Rodikliai analizuojami 16-oje didžiausią auditoriją turinčių šalies nacionalinių bei regioninių (po vieną iš kiekvienos apskrities) dienraščių.
Šių metų balandį-birželį buvo išanalizuoti 934 straipsniai, kuriuose tiriamos kompanijos paminėtos 1233 kartus.
Lyginant su 2008 m. antruoju ketvirčiu, matyti, kad įvyko pokyčių reitingo lyderių trejete – lyderio poziciją pavyko išlaikyti tik „Maxima LT”, o 2008 m. geresniais kokybiniais rodikliais pasižymėjusius „Švyturį-Utenos alų“ bei „Omnitel“ pakeitė bankai „DnB Nord“ bei SEB.
Pastebėta, kad visų kompanijų lyginamuoju laikotarpiu komunikacijos rodikliai suprastėjo. Tai sietina su pablogėjusia ekonomine situacija bei pasikeitusių kompanijų biudžetų komunikacijai, paviešintų prastesnių finansinių rodiklių.
Šių metų balandį-birželį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, didžiausią šuolį aukštyn pademonstravo “Panevėžio Statybos Trestas”, o skaudžiausią nuosmukį patyrė “PZU Lietuva” – kompanijos paminėjimų skaičius sumenko 3,6 karto, poveikio indeksas smuko nuo 16,4 proc. iki 8,2 proc., o efektyvios komunikacijos dalis susitraukė nuo 16,3 proc. iki -1,0 proc.