Skaitmeniniai veidrodėliai
„Audi“ ir „Lexus“ į lengvuosius pradėjo diegti skaitmeninius šoninius veidrodėlius. Panašu, kad šią technologiją pradės naudoti ir sunkiosios technikos atstovai.
„Mercedes Benz“ pristačiusi naujos kartos „Actros“ vilkiką pareiškė, jog skaitmeniniai veidrodėliai anksčiau ar vėliau pakeis tradicinius, milžiniškus veidrodėlius, kuriuos galima sulaužyti arba pavogti.
Vaizdą į du šoninius monitorius perduoda dvi kameros. Dėl to netgi padidėja vairuotojo apžvalgos laukas, nes kameros prisitaiko prie kiekvieno priekabos posūkio. Be to, jos matuoja atstumą iki lenkiamo automobilio ir signalizuoja vilkiko vairuotojui, kada jis jau gali grįžti į pradinę juostą.
Kameros, vairuotojui ilsintis, atlieka ir apsaugos funkciją. Neišlipdamas iš gulto, vairuotojas gali matyti, kas dedasi aplink vilkiką.
„Mercedes Benz Actros“ taip pat tapo pirmuoju vilkiku pasaulyje, kuris vairuotojams siūlys naudoti išmanią greičio ir atstumo palaikymo kontrolę, automatinę stabdymo sistemą – technologijas, kurios jau daugelį metų yra naudojamos lengvuosiuose automobiliuose.
Naujos jėgainės
Elektra varomas vilkikas – puiki idėja, kurią bando tobulinti keli visiems puikiai pažįstami gamintojai. Vis dėlto, kol elektros energija varomi vilkikai atrodo kaip utopija, šia akimirka gyvenantys gamintojai bando ieškoti būdų kaip palengvinti vilkikų vairuotojų gyvenimą dabar.
Dyzelinių variklių gamintoja „Cummins“, tarptautinėje parodoje pristatė naują jėgainę su pakraunamo hibrido technologija. Pastaroji užtikrins, jog net ir vilkikas – sunkiasvoris kaip „Kenworth T370“ galėtų nuvažiuoti 80 kilometrų naudodamas tik elektros energiją.
Hanoveryje taip pat buvo pristatyti keli pilnai elektra varomi vilkikai ar mikroautobusai, tačiau šiuo metu yra tinkami tik trumpoms kelionėms mieste.
Padangos – ekologiškos
Aplinkosauga – viena iš tų sričių, kuriai skiriama vis daugiau ir daugiau dėmesio. Kiekvienas gamintojas į aplinkosaugą turi skirtingą požiūrį.
Padangų gamintoja – „Bridgestone“, tarptautinėje parodoje pristatė 30 colių skersmens ekologišką „ Ecopia H002“ padangą, kurios dėka sunkiosios technikos vairuotojai padės sumažinti CO2 emisijas. Ir tai tik pradžia.
Gamintojos atstovai teigia, jog naujoji padanga padės net 30 procentų sumažinti vilkiko kuro sąnaudas neaukojant padangų ilgaamžiškumo. Teoriškai, per vienerius metus vienas vilkikas padės sutaupyti daugiau kaip 200 000 eurų, kuriuos vilkiko vairuotojas išleistų degalams. Mažesnės kuro sąnaudos – mažesnė tarša.