Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) nariai išreiškia susirūpinimą dėl vis didėjančių „Lietuvos ryto“ ir rinkos tyrimų bendrovės „SIC Gallup Media“/TNS“ nesutarimų. Asociacijos nariai primygtinai prašo abiejų pusių ginčytinus klausimus spręsti derybų keliu.
Liepos 31 d. dienraščio „Lietuvos rytas“ paskelbtoje publikacijoje „TV auditorijos tyrimas – melo mašina tebesisuka“ buvo pateiktos abejonės ir kaltinimai dėl rinkos tyrimų bendrovės „SIC Gallup Media“/TNS“ TV metrų sistemos patikimumo.
KOMAA, Lietuvos radijo ir televizijos komisija, Lietuvos radijo ir televizijos asociacija ir Lietuvos skaitmeninių televizijų asociacija bendru sutarimu patikėjo žinomai britų auditorei Helen Harrison atlikti TV metrų tyrimo auditą.
Birželio 3 d. KOMAA nariai buvo supažindinti su tarptautinio audito rezultatais. Nepriklausomai rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai „Helen-Harrison & Company Ltd“ (Didžioji Britanija, Londonas) atstovaujanti H. Harison paneigė „Lietuvos ryto“ grupės mestus kaltinimus dėl „SIC Gallup Media“/TNS“ TV metrų sistemos patikimumo.
„Per audito pristatymą gavome išsamų teigiamą TNS darbo vertinimą bei atsakymus į žiniasklaidoje keltus klausimus. Primygtinai rekomenduojame TNS ir „Lietuvos ryto“ grupei susitelkti ties konstruktyviu darbu ir diskusijoms apie tyrimo tobulinimą, o ne veltis į partizaninius karus, kurie, esant trapiai ekonominiai situacijai, visai rinkai kelia grėsmę“, - sakė KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Nuo 2002 metų veikianti KOMAA vienija per 20 Lietuvoje veikiančių reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrų. KOMAA nuosekliai laikosi aukštų etikos reikalavimų ir savo misijos - vienyti reklamos agentūras, siekiančias vystyti reklamos rinką, kelti industrijos prestižą ir drauge priimti visai reklamos rinkai svarbius sprendimus.
KOMAA informacija