Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Stellantis“ pristatė naują didelio našumo variklių šeimą, kuri bus naudojama naujos kartos modeliuose. Naujasis variklis bus naudojamas „Ram“ pikapuose, „Chrysler 300“, „Dodge Charger“ ar „Dodge Challenger“. Vis dėlto, naujasis variklis iš pradžių bus naudojama eilėje skirtingų „Jeep“ modelių.
„Stellantis“ tikisi, kad 2030 metais 50 proc. Šiaurės Amerikoje parduotų automobilių vis dar naudos vidaus degimo variklius, o tai reiškia, jog naujasis „Hurricane“ motoras bus gaminamas gerokai ilgiau negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Visgi, jis atsirado tam, jog pakeistų dabar gaminamus 3,6 litro V6 ir „Hemi V8“ agregatus.
„Inžineriniu ir investiciniu požiūriu „Stellantis“ elgiasi teisingai, pasirinkdama 6 cilindrų variklio konstrukciją“, – sakė „SAE International“ redakcijos direktorius Billas Visnicas.
„Jis pasižymi dideliu efektyvumu, gali būti pritaikomas įvairiems modeliams ir yra ne toks sudėtingas kaip dabar gaminami V6 ir V8. Ne mažiau svarbu ir tai, kad šis variklis leis lengviau laikytis griežtesnių būsimų išmetamųjų teršalų normų.“
Standartinės galios „Hurricane“ išvysto 400 arklio galių ir daugiau kaip 600 Nm sukimo momentą, o štai didesnio našumo versija išvystys daugiau nei 500 arklio galių ir 650 Nm.
Vis dėlto, pasak oficialių šaltinių, naujasis 6 cilindrų variklis gali generuoti net iki 750 Nm didžiausią sukimo momentą, tačiau tokių rodiklių nesitikima iš motorų, kurie bus montuojami į „Jeep“ modelius. Dėl savaime suprantamų priežasčių „Jeep“ visureigiuose atsirasiantys motorai pasižymės apribota galia, nes naujojo agregato demonstracija bus vaizduojama „Dodge“ ar net „Alfa Romeo“ modeliuose.
Pirmasis modelis gausiantis šį agregatą bus didžiausias ir prabangiausias „Jeep Grand Wagoneer“ modelis. Jis bus siūlomas su trejomis naujo variklio versijomis: „S.O“ – standartinė versija, „H.O“ – aukštesnės galios versija. O trečioji – iš tinklo įkraunamo hibrido versija, kurios pajėgumas turėtų siekti apie 525 AG.
Po „Jeep Grand Wagoneer“ variklio dangčiu bus trys naujojo šešių cilindrų variklio versijos: "S.O." su standartine galia, "H.O." su didesne galia (tikriausiai apie 400-425 AG) ir trečioji versija turėtų būti hibridinė iš tinklo įkraunama versija, kurios galia, "Mopar Insider" skaičiavimais, sieks apie 525 AG.
Tuo tarpu iš tinklo įkraunamo hibrido versija gali būti sujungtas su nauja „ZF 8HP“ pavarų dėže, kurioje tiesiogiai bus montuojamas elektros variklis, pasižymintis gana įdomiomis eksploatacinėmis savybėmis. Aukščiausios versijos atveju kalbama net apie 215 AG ir 450 Nm sukimo momentą.
Bet kuriuo atveju akivaizdu, kad naujasis šešių cilindrų variklis bus naudojamas eilėje skirtingų modelių, o tai – geras ženklas. Kaip ir BMW ar „Mercedes-Benz“, kuri tą patį šešių cilindrų variklį išnaudoja keliuose skirtinguose modeliuose, taip ir „Stellantis“ tikrai nepraleis progos jį sumontuoti į praktiškai visus „Chrysler“, „Dodge“ ar „Jeep“ modelius.
„Stellantis“ pristatė naują didelio našumo variklių šeimą, kuri bus naudojama naujos kartos modeliuose. Naujasis variklis bus naudojamas „Ram“ pikapuose, „Chrysler 300“, „Dodge Charger“ ar „Dodge Challenger“. Vis dėlto, naujasis variklis iš pradžių bus naudojama eilėje skirtingų „Jeep“ modelių.
„Stellantis“ tikisi, kad 2030 metais 50 proc. Šiaurės Amerikoje parduotų automobilių vis dar naudos vidaus degimo variklius, o tai reiškia, jog naujasis „Hurricane“ motoras bus gaminamas gerokai ilgiau negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Visgi, jis atsirado tam, jog pakeistų dabar gaminamus 3,6 litro V6 ir „Hemi V8“ agregatus.
„Inžineriniu ir investiciniu požiūriu „Stellantis“ elgiasi teisingai, pasirinkdama 6 cilindrų variklio konstrukciją“, – sakė „SAE International“ redakcijos direktorius Billas Visnicas.
„Jis pasižymi dideliu efektyvumu, gali būti pritaikomas įvairiems modeliams ir yra ne toks sudėtingas kaip dabar gaminami V6 ir V8. Ne mažiau svarbu ir tai, kad šis variklis leis lengviau laikytis griežtesnių būsimų išmetamųjų teršalų normų.“
Standartinės galios „Hurricane“ išvysto 400 arklio galių ir daugiau kaip 600 Nm sukimo momentą, o štai didesnio našumo versija išvystys daugiau nei 500 arklio galių ir 650 Nm.
Vis dėlto, pasak oficialių šaltinių, naujasis 6 cilindrų variklis gali generuoti net iki 750 Nm didžiausią sukimo momentą, tačiau tokių rodiklių nesitikima iš motorų, kurie bus montuojami į „Jeep“ modelius. Dėl savaime suprantamų priežasčių „Jeep“ visureigiuose atsirasiantys motorai pasižymės apribota galia, nes naujojo agregato demonstracija bus vaizduojama „Dodge“ ar net „Alfa Romeo“ modeliuose.
Pirmasis modelis gausiantis šį agregatą bus didžiausias ir prabangiausias „Jeep Grand Wagoneer“ modelis. Jis bus siūlomas su trejomis naujo variklio versijomis: „S.O“ – standartinė versija, „H.O“ – aukštesnės galios versija. O trečioji – iš tinklo įkraunamo hibrido versija, kurios pajėgumas turėtų siekti apie 525 AG.
Po „Jeep Grand Wagoneer“ variklio dangčiu bus trys naujojo šešių cilindrų variklio versijos: "S.O." su standartine galia, "H.O." su didesne galia (tikriausiai apie 400-425 AG) ir trečioji versija turėtų būti hibridinė iš tinklo įkraunama versija, kurios galia, "Mopar Insider" skaičiavimais, sieks apie 525 AG.
Tuo tarpu iš tinklo įkraunamo hibrido versija gali būti sujungtas su nauja „ZF 8HP“ pavarų dėže, kurioje tiesiogiai bus montuojamas elektros variklis, pasižymintis gana įdomiomis eksploatacinėmis savybėmis. Aukščiausios versijos atveju kalbama net apie 215 AG ir 450 Nm sukimo momentą.
Bet kuriuo atveju akivaizdu, kad naujasis šešių cilindrų variklis bus naudojamas eilėje skirtingų modelių, o tai – geras ženklas. Kaip ir BMW ar „Mercedes-Benz“, kuri tą patį šešių cilindrų variklį išnaudoja keliuose skirtinguose modeliuose, taip ir „Stellantis“ tikrai nepraleis progos jį sumontuoti į praktiškai visus „Chrysler“, „Dodge“ ar „Jeep“ modelius.