Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas nori, jog jų gaminama mašina būtų ištverminga ir užtikrintai tarnautų ne porą ir ne penkis metus. Prestižinių ir kitų markių gamintojai tam skiria labai daug dėmesio, todėl nenuostabu, jog visi nauji modeliai privalo praeiti tam tikras procedūras, kurios leidžia surasti silpnąsias automobilių vietas.
„Porsche“ norėdama pademonstruoti kokį pragarą turi praeiti kiekvienas šios markės automobilis, išplatino spaudos pranešimą ir vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip bandomi įvairiausi „Porsche“ markės prototipai, kurie dar tik ruošėsi keliauti į bendro naudojimo kelius.
Sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, tame pačiame bandymų poligone bando nuo 1966-ųjų metų. Sukaupę didžiulę patirtį, vokiškos markės inžinieriai puikiai žino kaip reikia surasti silpnąsias „Porsche“ automobilių vietas, kokius bandymus jie turi praeiti ir kaip įsitikinti, jog galutinis projektas būtų išbaigtas.
Pavyzdžiui kiekvienas „Porsche Cayenne“ prototipas privalo pravažiuoti specialų bekelės ruožą, kuriame netrūksta nei gilių brastų nei stačių įkalnių.
Ar „Porsche“ turi vieną testą, kurį turi praeiti visi kompanijos modeliai? Žinoma - tai saugumo bandymai, kurie „Porsche“ gamykloje atliekami kelis dešimtmečius.
Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas nori, jog jų gaminama mašina būtų ištverminga ir užtikrintai tarnautų ne porą ir ne penkis metus. Prestižinių ir kitų markių gamintojai tam skiria labai daug dėmesio, todėl nenuostabu, jog visi nauji modeliai privalo praeiti tam tikras procedūras, kurios leidžia surasti silpnąsias automobilių vietas.
„Porsche“ norėdama pademonstruoti kokį pragarą turi praeiti kiekvienas šios markės automobilis, išplatino spaudos pranešimą ir vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip bandomi įvairiausi „Porsche“ markės prototipai, kurie dar tik ruošėsi keliauti į bendro naudojimo kelius.
Sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, tame pačiame bandymų poligone bando nuo 1966-ųjų metų. Sukaupę didžiulę patirtį, vokiškos markės inžinieriai puikiai žino kaip reikia surasti silpnąsias „Porsche“ automobilių vietas, kokius bandymus jie turi praeiti ir kaip įsitikinti, jog galutinis projektas būtų išbaigtas.
Pavyzdžiui kiekvienas „Porsche Cayenne“ prototipas privalo pravažiuoti specialų bekelės ruožą, kuriame netrūksta nei gilių brastų nei stačių įkalnių.
Ar „Porsche“ turi vieną testą, kurį turi praeiti visi kompanijos modeliai? Žinoma - tai saugumo bandymai, kurie „Porsche“ gamykloje atliekami kelis dešimtmečius.