• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu kada nors svajojote apie super-automobilį, jūs tikrai bent vieną vakarą įsivaizdavote save sėdintį už „Lamborghini“ markės automobilio vairo.
Įsigyti „Lamborghini Diablo“, „Miura“ ar net „Countach“ galės ne kiekvienas. Tačiau itališkų super-automobilių gamintojos modelių gamoje yra vienas automobilis, kuris gali būti įkandamas žymiai platesniam automanų ratui. Tai - „Lamborghini Gallardo“.
„Lamborghini Gallardo“ - 10 metų gamintas, populiariausias šios markės modelis, kuris tik praėjusiais metais iškeliavo į sunkiai užsitarnautą poilsį ir savo šiltą vietą užleido šiuolaikiškesniam „Lamborghini Huracan“.
Kadangi „Lamborghini Gallardo“ yra pigiausias ir prieinamiausias šios markės modelis, vis daugiau žmonių pasiryžta atsisakyti „Audi“ ar „Mercedes Benz“ markės mašinų ir jas iškeičia į itališką super-automobilį. Tačiau ar egzotiškai atrodantį automobilį galima eksploatuoti kiekvieną dieną? Ar tepalų keitimo kaina neprivers parduoti savo antrojo automobilio?
Vienas „Lamborghini Gallardo“ savininkas nusprendė pasidalinti su visu pasaulio savo įspūdžiais ir pasakyti visiems ar šis automobilis yra vertas jūsų pinigų ar šią svajonę jūs turėtumėte užmiršti.
Keletas faktų :


  • Sankabos pakeitimas - 6000 - 8000 dolerių.

  • Planinis aptarnavimas į kurį įeina tepalų,tepalo filtro,oro filtro pakeitimas bei svarbiausių skysčių pakeitimas - 1000 dolerių.

  • Antrasis planinis aptarnavimas į kurį įeina anksčiau paminėti dalykai + žvakių keitimas ir kitos smulkmenos - 2000 dolerių.

  • Padangų komplektas ~ 1500 dolerių.


 

Jeigu kada nors svajojote apie super-automobilį, jūs tikrai bent vieną vakarą įsivaizdavote save sėdintį už „Lamborghini“ markės automobilio vairo.
Įsigyti „Lamborghini Diablo“, „Miura“ ar net „Countach“ galės ne kiekvienas. Tačiau itališkų super-automobilių gamintojos modelių gamoje yra vienas automobilis, kuris gali būti įkandamas žymiai platesniam automanų ratui. Tai - „Lamborghini Gallardo“.
„Lamborghini Gallardo“ - 10 metų gamintas, populiariausias šios markės modelis, kuris tik praėjusiais metais iškeliavo į sunkiai užsitarnautą poilsį ir savo šiltą vietą užleido šiuolaikiškesniam „Lamborghini Huracan“.
Kadangi „Lamborghini Gallardo“ yra pigiausias ir prieinamiausias šios markės modelis, vis daugiau žmonių pasiryžta atsisakyti „Audi“ ar „Mercedes Benz“ markės mašinų ir jas iškeičia į itališką super-automobilį. Tačiau ar egzotiškai atrodantį automobilį galima eksploatuoti kiekvieną dieną? Ar tepalų keitimo kaina neprivers parduoti savo antrojo automobilio?
Vienas „Lamborghini Gallardo“ savininkas nusprendė pasidalinti su visu pasaulio savo įspūdžiais ir pasakyti visiems ar šis automobilis yra vertas jūsų pinigų ar šią svajonę jūs turėtumėte užmiršti.
Keletas faktų :


  • Sankabos pakeitimas - 6000 - 8000 dolerių.

  • Planinis aptarnavimas į kurį įeina tepalų,tepalo filtro,oro filtro pakeitimas bei svarbiausių skysčių pakeitimas - 1000 dolerių.

  • Antrasis planinis aptarnavimas į kurį įeina anksčiau paminėti dalykai + žvakių keitimas ir kitos smulkmenos - 2000 dolerių.

  • Padangų komplektas ~ 1500 dolerių.


 

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų