Tik įkėlus koją į automobilių muziejų, priešais Jūsų akis atsiras tikras Formulės-1 bolidas. Ne kopija, o tikrų tikriausias Formulės-1 bolidas, kadaise dalyvavęs prestižiškiausiose žiedinėse lenktynėse.
Pora žingsnių į šoną ir Jūsų akys išvys ne vieną, bet keletą automobilių. „Jaguar XJ220“, „Ferrari F40“, „Aston Martin Rapide“, „Plymouth Plowler“ ir „Shelby Cobra“. Pastarasis nėra originalus modelis, o nepriekaištingas „Shelby Cobra“ replika.
Pakankamai retai lenktynių trasose matomas „Dodge Viper“, Rusijoje surado sau šiltą kampelį, kuriame jam kompaniją palaiko dar vienas auto-sporto varžyboms ruoštas bolidas - „Mitsubishi Lancer EVO“.
Kad ir kaip dažnai Rusijos televizijos burnotų ant amerikiečių, šioje didžiulėje šalyje gyvenantys automanai turi silpnybę amerikietiškiems automobiliams. Ypač „Dodge Viper“.
Itališki automobiliai taip pat turi savo kampelį. Vienas iš įdomesnių egzempliorių - „Lancia Familia 18“.
Vargu ar atsirastų bent vienas automobilių muziejus, kuris nenorėtų savo gretose turėti „Jaguar“ markės kūrinių, ypač „E-Type“, kuris ne vieną kartą buvo tituluojamas kaip vienas gražiausių automobilių pasaulyje.
„Lamborghini Diablo“ labai dažnai įvardijamas kaip paskutinis grynakraujis „Lamborghini“ modelis. Nors jis nebuvo toks komfortiškas kaip „Aventador“ ar „Murcielago“, tačiau visi pasaulio automanai „Lamborghini“ myli ne dėl komforto, bet dėl beprotiškos išvaizdos.
Daugelis automanų 9-ame dešimtmetyje užaugo ne su kurio nors kito, o su „Lamborghini Countach“ plakatu ant sienos. Tai daug ką pasako apie patį automobilį.
„Ferrari 348“ - daugelio entuziastų užmirštas sportiškas kupė, kuris buvo gaminamas nuo 1989 iki 1995 metų. Greičiausiai dėl to, jog visą dėmesį pasisavino „F40“, kuris anuomet nuolatos grumdavosi su „Porsche 959“.
Amerikietiška prabanga, kuri analogų pasaulyje neturėjo kelis dešimtmečius. Jeigu ne naftos krizė ir aukštos kuro kainos, amerikiečiai greičiausiai niekada nebūtų atsisakę šių didžiulių ir komfortiškų automobilių.
Amerikieiškieji raumenys - sportiški automobiliai pagal anapus Atlanto gyvenančius inžinierius. Nors šie automobiliai negalėjo pasigirti nepriekaištingomis valdymo savybėmis, tačiau kai prieš akis išnyra ilga tiesioji, prilygti šiems galiūnams buvo labai sunku.
Daugelį metų „LM002“ buvo vieninteliu „Lamborghini“ visureigiu, tačiau per artimiausius metus ši situacija pasikeis, nes „Lamborghini“ iki 2020 metų pristatys „Urus“ vardu pakrikštytą padidinto pravažumo automobilį.