Įkvėptas dizainas
Naujos berėmės grotelės simbolizuoja naująjį „Peugeot“ stilių. Dizaino kalba suteikia „Peugeot 3008“ visureigiui išskirtinę, unikalią išvaizdą ir išsaugo jam būdingą racionalų aptakumą. Panašiai kaip žinomuose naujuose modeliuose, variklio dangčio priekyje puikuojasi modelio monograma.
„Peugeot 3008“ visureigis apšviečia kelią naujo dizaino žibintais, kurių LED technologija jau priklauso standartinei įrangai. Liūto agresyvumą atspindintis priekinių žibintų dizainas yra vienas iš labiausiai atpažįstamų dabartinio „Peugeot“ stiliaus elementų ir išsiskiria iš konkurentų savo drąsia forma.
Aukščiausio lygio LED žibintai išsiskiria aukštųjų technologijų posūkio apšvietimo (EVS) funkcija, praplečiančia ir optimizuojančia matomumo lauką važiuojant iki 90 km /val. greičiu.
Pažymėtina ir naujoji į priekinius žibintus integruota „Foggy Mode“ funkcija, pakeitusi atskirus rūko žibintus.
Išmanioji technologija
Savo segmente modelį galima užsisakyti su naktinio matymo „NightVision“ įranga. Ši funkcija „aptinka“ pėsčiuosius ir gyvūnus tamsoje ir esant blogam matomumui netgi 200–250 atstumu anksčiau nei tolimosios šviesos pasiekia šiuos objektus ir prieš tai, kai jie patenka į vairuotojo regos lauką. Tokiu atveju skaitmeniniame prietaisų skydelyje vairuotojui rodomas galimo pavojaus grafinis infraraudonųjų spindulių vaizdas.
Taikomoji greičio valdymo sistema su „ACC Stop and Go“ įranga, važiavimo eismo juostos viduriu pagalbos sistema, naujosios kartos automatinio avarinio stabdymo sistema „Advanced Automatic Emergency Braking“ bei pažangi eismo ženklų atpažinimo sistema „Advanced Traffic Sign Detection“ – dabar jas galima užsisakyti kaip naujas skirtingo įrangos techninio lygio parinktis.
Benzininis / dyzelinis / hibridinis
„Peugeot 3008“ benzininių modelių gamoje ir toliau yra 3 cilindrų, 1,2 litro „PureTech“ 130 AG 6 greičių mechaninė pavarų dėžė ir „PureTech“ 130 AG 8 greičių automatinė transmisija. 1,6 l 4 cilindrų „PureTech“ 180 AG benzininis variklis su automatine transmisija siūlo galingesnio vairavimo patirtį.
Dyzelinių variklių asortimente yra 4 cilindrų, 1,5 l darbinio tūrio, 130 AG varikliai su 6 greičių mechanine pavarų dėže ir 8 greičių automatine transmisija.
Galingiausi modeliai yra hibridinis keturiais ratais varomas „Peugeot 3008“. Šis modelis yra įkraunamas hibridinis automobilis, kuriuo vieno įkrovimo metu sukauptos energijos pakanka vien elektriniu režimu nuvažiuoti iki 59 km. Taip pat, priekiniais ratais varomas modelis su hibridine pavara pasiūlys 225 AG, kuris, pagal WLTP matavimus, varomas vien elektros energija nuvažiuoja iki 56 km.
Hibridinis „Peugeot 3008“ yra galingas, bet itin ekonomiškas miesto visureigis, nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėjantis per 5,9 sekundės. Automobilis turi kombinuotą 200 AG (147 kW) „PureTech“ benzininį variklį ir du elektrinius variklius: elektrinį 110 AG (81 kW) variklį, sujungtą su automatine „e-EAT8“ transmisija automobilio priekyje, ir elektrinį 112 AG (83 kW) variklį, sujungtą su galine ašimi automobilio gale.
Važiuojant 4WD režimu galia elektroniniu būdu yra tolygiai paskirstoma į visus keturis automobilio ratus. Visų varomųjų ratų pavara, kurią taip pat galima naudoti veikiant elektriniam režimui, užtikrina puikų sukibimą su šlapiu, dumblinu, apsnigtu ar vingiuotu keliu ir padeda sklandžiai važiuoti sudėtingose vietovėse.
225 AG (165 kW) 3008 HYBRID versija sujungia 180 AG (132 kW) „PureTech“ benzininį variklį su 110 AG (arba 80 kW) elektriniu varikliu.
Įkrauti hibridinius automobilius yra greita ir paprasta – visiškai įkrauti 7,4 kWh įkrovikliu galima per 1 valandą ir 45 minutes.
Naujoji „i-Cockpit®“ įranga
„Peugeot 3008“ sėkmę visada lėmė aukštos kokybės salonas ir intuityvioji vairuotojo skyriaus „i-Cockpit“ įranga. Naujajame miesto visureigyje PEUGEOT „i-Cockpit®“ yra dar šiuolaikiškesnė.
Naujasis 12,3 colių skaitmeninio ekrano skydelis yra visiškai pritaikomas ir konfigūruojamas, o atnaujinta ekrano technologija pagerina kontrastą ir padeda lengviau skaityti duomenis. Naujasis 10 colių HD jutiklinis ekranas yra valdomas septyniais elegantiškais jungikliais, nurodančiais į daugybę patogumo suteikiančių funkcijų, tokių kaip radijas, oro kondicionierius, telefonas, navigacijos nuorodos balsu, automobilio sistemų nustatymai, mobiliosios taikomosios programėlės ir avariniai žibintai. Iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis turi specialų mygtuką, kuriuo galima atidaryti elektra valdomų funkcijų meniu.
„Peugeot 3008“ versijose su automatine transmisija ir vidaus degimo varikliu dabar yra standartinis mygtukas „normaliam“, „sportiniam“ ir „ekologiškam“ važiavimo režimui įjungti. Versijose su hibridiniais varikliais šis mygtukas yra centrinėje konsolėje – juo galima perjungti važiavimo režimus tarp elektrinio, hibridinio, sportinio ir visų varomųjų ratų (tik HYBRID4 300 AG).
Atnaujinti įrangos lygiai
Naujojo „Peugeot 3008“ atveju, taip pat bus atnaujinta įrangos lygių struktūra. Pirmą kartą tai buvo padaryta rinkai pristačius atnaujintą „Peugeot 308“. Naująją įrangos lygio struktūrą sudaro trys pagrindiniai įrangos lygiai ir trys papildomos įrangos paketai kiekvienam lygiui. Ši nauja sistema įgalina lengvai atnaujinti visus įrangos lygius.
Pavyzdžiui, aukščiausios klasės „Peugeot 3008 GT“ galima įsigyti su „Black“ paketu, kuris pabrėžia automobilio išskirtinumą blizgiomis juodomis kėbulo detalėmis, 19” deimantinio pjūvio aliuminio ratlankiais su juodomis detalėmis, laisvų rankų įrangos bagažinės atidarymo funkcijomis, masažuojančiomis sėdynėmis, „Black Diamond“ stogu ir FOCAL® didelio tikslumo garso sistema.
Atnaujintas modelis Europos rinką pasieks 2020 m. pabaigoje