• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Super-automobilis kadaise turėjo atlikti tik vieną funkciją. Šis automobilių tipas privalėjo priversti kiekvieną praeivį atsisukti, atsiklaupti ant kelių ir pradėti melstis. Daugelis super-automobilių gamintojų vadovaudamiesi šiuo principu prieš 30 ar 40 metų sukurdavo fantastiškai atrodančius automobilius, kuriuos vairuoti išdrįsdavo tik labai plačius džinsus turintys automanai.
Šiuolaikiniai super-automobiliai yra visiškai kitokie. Kiekvieną automobilį kuriantys inžinieriai didžiulį dėmesį skiria aerodinamikai, variklio charakteristikoms, valdymui ir kitoms savybėms, kurios yra svarbios tradiciniame hečbeke. Inžinierių noras sukurti nepriekaištingą automobilį iš daugelio super-automobilių atėmė dalelę teatrališkumo, kurio jiems praeityje netrūko.
Švedijoje įsikūręs gamintojas „Koenigsegg“, norėdamas sugrąžinti praeiviams specialų ritualą, į naująjį „Regera“ modelį sumontavo specialią sistemą, kurios dėka nuotoliniu būdu šis super-automobilis taps transformerių šeimos nariu.
„Autoskin“ vardu pavadinta sistema leidžia kiekvienam „Regera“ savininkui nuotoliniu būdu atidaryti dureles, bagažinės ir net variklio dangtį. Kadangi tai yra super-automobilis, ši kukli funkcija sugebėtų atkreipti daugelio automanų dėmesį.
Tik įsivaizduokite, stovite „Nemuno žiede“, geriate kokį nors skanų gėrimą ir šalia jūsų stovintis „Regera“ pradeda išsidirbinėti.
Priminsime, jog „Regera“ nėra tik dar vienas super-automobilis. Naujasis „Koenigsegg“ kūrinys turi 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaiko net trys elektriniai motorai. Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia maždaug 1500 arklio galių!

Super-automobilis kadaise turėjo atlikti tik vieną funkciją. Šis automobilių tipas privalėjo priversti kiekvieną praeivį atsisukti, atsiklaupti ant kelių ir pradėti melstis. Daugelis super-automobilių gamintojų vadovaudamiesi šiuo principu prieš 30 ar 40 metų sukurdavo fantastiškai atrodančius automobilius, kuriuos vairuoti išdrįsdavo tik labai plačius džinsus turintys automanai.
Šiuolaikiniai super-automobiliai yra visiškai kitokie. Kiekvieną automobilį kuriantys inžinieriai didžiulį dėmesį skiria aerodinamikai, variklio charakteristikoms, valdymui ir kitoms savybėms, kurios yra svarbios tradiciniame hečbeke. Inžinierių noras sukurti nepriekaištingą automobilį iš daugelio super-automobilių atėmė dalelę teatrališkumo, kurio jiems praeityje netrūko.
Švedijoje įsikūręs gamintojas „Koenigsegg“, norėdamas sugrąžinti praeiviams specialų ritualą, į naująjį „Regera“ modelį sumontavo specialią sistemą, kurios dėka nuotoliniu būdu šis super-automobilis taps transformerių šeimos nariu.
„Autoskin“ vardu pavadinta sistema leidžia kiekvienam „Regera“ savininkui nuotoliniu būdu atidaryti dureles, bagažinės ir net variklio dangtį. Kadangi tai yra super-automobilis, ši kukli funkcija sugebėtų atkreipti daugelio automanų dėmesį.
Tik įsivaizduokite, stovite „Nemuno žiede“, geriate kokį nors skanų gėrimą ir šalia jūsų stovintis „Regera“ pradeda išsidirbinėti.
Priminsime, jog „Regera“ nėra tik dar vienas super-automobilis. Naujasis „Koenigsegg“ kūrinys turi 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaiko net trys elektriniai motorai. Bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia maždaug 1500 arklio galių!

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų