Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ženevos automobilių parodoje, Koenigsegg pristatė galingiausią, lengviausią ir greičiausią markės automobilį. Tiesa, šis švediškas automobilis gali tapti ne tik greičiausiu Koenigsegg, bet ir greičiausiu automobiliu pasaulyje.
Nepriekaištingą galios ir svorio santykį turintis automobilis bus prieinamas tik šešiems mirtingiesiems. Koenigsegg jau pasibaigusios parodos metu atskleidė, kad pagamins tik šešis One:1 vienetus.
Tačiau, kol 1341 arklio galią turintis automobilis pasieks naujus namus, pasižiūrėkime kaip gimsta 440 km/val. maksimalų greitį sugebantis pasiekti automobilis.
Koenigsegg vadovas teigia, kad automobilis privalėjo išlikti civilizuotas. Jis turi omenyje : oro kondicionierių, garso sistemą, centrinį užraktą, ESP, ABS, elektra valdomi langai... visi šie privalumai išliko, tačiau visus komponentus teko ne sumontuoti, bet integruoti į automobilį.
Realybėje dėmesį labiausiai traukia nuolatos veikiantis ir prie greičio prisitaikantis galinis spoileris, kuris esant reikalui gali sukurti net 600 kilogramų prispaudžiamąją jėgą. Tą patį gali padaryti ir McLaren P1 galinis spoileris, kuris priklausomai nuo greičio pakyla arba nusileidžia.
Vis dėlto, didžiausią įspūdį palieka mašinos charakteristikos. 0-100 km/val. per 2.8 sekundės, 0 - 300 km/val. per 12 sekundžių, 0-400 km/val. per 20 sekundžių!
Kompanija iš Jalopnik užsuko į Koenigsegg gamyklą ir padarė fotoreportažą. Tad nieko nelaukime ir pasižiūrėkime į One:1 gamybos procesą.
Ženevos automobilių parodoje, Koenigsegg pristatė galingiausią, lengviausią ir greičiausią markės automobilį. Tiesa, šis švediškas automobilis gali tapti ne tik greičiausiu Koenigsegg, bet ir greičiausiu automobiliu pasaulyje.
Nepriekaištingą galios ir svorio santykį turintis automobilis bus prieinamas tik šešiems mirtingiesiems. Koenigsegg jau pasibaigusios parodos metu atskleidė, kad pagamins tik šešis One:1 vienetus.
Tačiau, kol 1341 arklio galią turintis automobilis pasieks naujus namus, pasižiūrėkime kaip gimsta 440 km/val. maksimalų greitį sugebantis pasiekti automobilis.
Koenigsegg vadovas teigia, kad automobilis privalėjo išlikti civilizuotas. Jis turi omenyje : oro kondicionierių, garso sistemą, centrinį užraktą, ESP, ABS, elektra valdomi langai... visi šie privalumai išliko, tačiau visus komponentus teko ne sumontuoti, bet integruoti į automobilį.
Realybėje dėmesį labiausiai traukia nuolatos veikiantis ir prie greičio prisitaikantis galinis spoileris, kuris esant reikalui gali sukurti net 600 kilogramų prispaudžiamąją jėgą. Tą patį gali padaryti ir McLaren P1 galinis spoileris, kuris priklausomai nuo greičio pakyla arba nusileidžia.
Vis dėlto, didžiausią įspūdį palieka mašinos charakteristikos. 0-100 km/val. per 2.8 sekundės, 0 - 300 km/val. per 12 sekundžių, 0-400 km/val. per 20 sekundžių!
Kompanija iš Jalopnik užsuko į Koenigsegg gamyklą ir padarė fotoreportažą. Tad nieko nelaukime ir pasižiūrėkime į One:1 gamybos procesą.