Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Burtininkai dirbantys „Koenigsegg“ kompanijos gamykloje ruošiasi dar kartą nustebinti visą pasaulį. Ne vieną įspūdingą technologiją sukūrę inžinieriai dabar pluša ties naujos kartos keturių cilindrų varikliu, kurio pajėgumas pranoks žymiai didesnio darbinio tūrio agregatus.
„Koenigsegg“ kompanijos atstovai paskelbė, jog šiuo metu kartu su Kinijoje įsikūrusios automobilių gamintojos „Qoros“ inžinieriais pluša ties nauju 1.6 litro, keturių cilindrų motoru, kuris pajėgs išvystyti net 400 arklio galių. Tai yra žymiai geresnis rodiklis nei šiuo metu gaminamas keturių cilindrų benzininis variklis, kuris montuojamas į „Mercedes Benz A 45 AMG“. Į šį vokišką hečbeką montuojamas 2.0 litrų, keturių cilindrų agregatas išvysto 375 arklio galias.
Deja, bet „Koenigsegg“ šį variklį kuria tik su viena mintimi - pademonstruoti švedų inžinierių išmonę, o ne norą pradėti galingiausio keturių cilindrų variklio gamybą.
„Koenigsegg“ kompanijos atstovai apie naująjį variklį kalba nenoriai. Vienintelis dalykas, kurį jie atskleidė - naujasis motoras yra kuriamas su panašiu principu kaip ir „Agera“ ar „Regera“ agregatai. „Koenigsegg“ inžinieriai stengiasi iš kiekvieno variklio komponento išspausti maksimumą nepaaukojant jėgos agregato ilgaamžiškumo ir patikimumo.
Jeigu gyventume paralelinėje visatoje, šis variklis greičiausiai patektų į visiškai naują „Saab 9-3 Aero“, kuris būtų pasiruošęs išperti kailį vokiškiems analogams.
Burtininkai dirbantys „Koenigsegg“ kompanijos gamykloje ruošiasi dar kartą nustebinti visą pasaulį. Ne vieną įspūdingą technologiją sukūrę inžinieriai dabar pluša ties naujos kartos keturių cilindrų varikliu, kurio pajėgumas pranoks žymiai didesnio darbinio tūrio agregatus.
„Koenigsegg“ kompanijos atstovai paskelbė, jog šiuo metu kartu su Kinijoje įsikūrusios automobilių gamintojos „Qoros“ inžinieriais pluša ties nauju 1.6 litro, keturių cilindrų motoru, kuris pajėgs išvystyti net 400 arklio galių. Tai yra žymiai geresnis rodiklis nei šiuo metu gaminamas keturių cilindrų benzininis variklis, kuris montuojamas į „Mercedes Benz A 45 AMG“. Į šį vokišką hečbeką montuojamas 2.0 litrų, keturių cilindrų agregatas išvysto 375 arklio galias.
Deja, bet „Koenigsegg“ šį variklį kuria tik su viena mintimi - pademonstruoti švedų inžinierių išmonę, o ne norą pradėti galingiausio keturių cilindrų variklio gamybą.
„Koenigsegg“ kompanijos atstovai apie naująjį variklį kalba nenoriai. Vienintelis dalykas, kurį jie atskleidė - naujasis motoras yra kuriamas su panašiu principu kaip ir „Agera“ ar „Regera“ agregatai. „Koenigsegg“ inžinieriai stengiasi iš kiekvieno variklio komponento išspausti maksimumą nepaaukojant jėgos agregato ilgaamžiškumo ir patikimumo.
Jeigu gyventume paralelinėje visatoje, šis variklis greičiausiai patektų į visiškai naują „Saab 9-3 Aero“, kuris būtų pasiruošęs išperti kailį vokiškiems analogams.