• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesuklysime pasakę, jog 8 serijos „BMW“ yra vienas gražiausių šios markės automobilių. Nors nuo automobilio gamybos nutraukimo prabėgo net 17 metų, tačiau laikui bėgant aštuntukas tampa vis gražesnis ir gražesnis. 
Per pakankamai ilgą, dešimties metų, gamybos laikotarpį, 8 serijos „BMW“ buvo patekęs į įvairių kompanijų rankas, kurios atlikdavo įvairiausius pakeitimus. Vienos kompanijos darbuodavosi prie techninių charakteristikų gerinimo, kitos - prie eksterjero aksesuarų. Tuo tarpu „Koenig Specials“ pagerindavo įvairių markių automobilius visais įmanomais būdais.

Nesuklysime pasakę, jog 8 serijos „BMW“ yra vienas gražiausių šios markės automobilių. Nors nuo automobilio gamybos nutraukimo prabėgo net 17 metų, tačiau laikui bėgant aštuntukas tampa vis gražesnis ir gražesnis. 
Per pakankamai ilgą, dešimties metų, gamybos laikotarpį, 8 serijos „BMW“ buvo patekęs į įvairių kompanijų rankas, kurios atlikdavo įvairiausius pakeitimus. Vienos kompanijos darbuodavosi prie techninių charakteristikų gerinimo, kitos - prie eksterjero aksesuarų. Tuo tarpu „Koenig Specials“ pagerindavo įvairių markių automobilius visais įmanomais būdais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Koenig Specials KS8 (1)


„Koenig Specials KS8“ yra vienas iš tų automobilių, kuris atspindi dešimto dešimtmečio tobulinimo madas. Miunchene įsikūrusios kompanijos specialistai atsivežę 8 serijos „BMW“ kupė, jam uždėjo agresyviai atrodančias kėbulo detales : slenksčius, sparnus, milžinišką galinį spoilerį.

REKLAMA

Koenig Specials KS8 (2)


Atlikus eksterjero pakeitimus, vokiečiai ėmėsi techninės pusės. „Koenig Specials“ tobulindavo ne visas 8 serijos versijas, bet tik „850i“ ir „850 CSi“.
„850i“ modelyje montuoto motoro galia būdavo padidinama iki 450, o „850 CSi“ versijos variklio galia padidėdavo iki 510 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Koenig Specials KS8 (3)


Kai kurie „Koenig Specials KS8“ modeliai gaudavo naują variklio valdymo kompiuterį, tarpinį oro aušintuvą, kompresorių, standesnius amortizatorius, iš naujo sukalibruotą vairo stiprintuvo mechanizmą.
Pati pigiausia 8 serijos „BMW“ transformacija kainuodavo nuo 35 tūkst. eurų. Tuo tarp pati brangiausia kainuodavo maždaug 60 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų