Nuo pat penktadienio buvęs pasaulio čempionas niekaip nesugebėjo surasti savo rimto ir nesugebėjo kartu su inžinieriais surasti optimalų bolido balansą.
Net ir lenktynių metu Sebastianas Vettelis nuolatos keitė vairavimo stilių, koregavo bolido nustatymus, tačiau visos pastangos nuėjo veltui.
Akivaizdu, jog „Ferrari“ bolido nustatymų skirtumai gali padaryti milžinišką įtaką ir taip niekaip nėra susiję su faktu, jog Sebastianas Vettelis neturi motyvacijos. Tiesiog abiejų pilotų ir jiems talkinančių inžinierių atlikti patobulinimai padarė milžinišką įtaką.
D.Britanijoje vykusiose varžybose „Ferrari“ komanda nusprendė, jog abu bolidai turi pasižymėti ne pačia didžiausia prispaudžiamąja jėga.
Tokią rekomendaciją pasiūlė lenktynių simuliatoriai ir šis sprendimas „Ferrari“ komandai atsipirko su kaupu. Vienas kvalifikacinis ratas su šviežiomis padangomis kompensuoja prispaudžiamosios jėgos trūkumą posūkiuose. Prie to dar pridėkite teisingą bolido balansą ir turime galutinį rezultatą, dėl kurio norisi pagirti visą „Ferrari“ komandą.
Sumanus „Ferrari“ sprendimas taip pat padėjo abiems pilotams tausoti padangas. Netgi „Mercedes“ inžinieriai pripažino, jog Lewisui sumažinus tempą, priekinė padanga nebūtų sprogusi.