• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį įvykusios lenktynės Jungtinėje Karalystėje priminė sezono atidarymą Austrijoje. „Ferrari“ bolidą vairavęs Charles Leclercas netikėtai užlipo ant podiumo, kai daugkartinis pasaulio čempionas liko tik dešimtas.
Daugelis šiemet iš „Ferrari“ nesitiki džiuginančių rezultatų, tačiau, bent jau kol kas, , atsižvelgiant į aplinkybes, italų komandos jaunuolis demonstruoja pavydėtinai gerą formą, tačiau šiuos reiškinius galima labai lengvai paaiškinti.

Praėjusį savaitgalį įvykusios lenktynės Jungtinėje Karalystėje priminė sezono atidarymą Austrijoje. „Ferrari“ bolidą vairavęs Charles Leclercas netikėtai užlipo ant podiumo, kai daugkartinis pasaulio čempionas liko tik dešimtas.
Daugelis šiemet iš „Ferrari“ nesitiki džiuginančių rezultatų, tačiau, bent jau kol kas, , atsižvelgiant į aplinkybes, italų komandos jaunuolis demonstruoja pavydėtinai gerą formą, tačiau šiuos reiškinius galima labai lengvai paaiškinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari SF1000


Nuo pat penktadienio buvęs pasaulio čempionas niekaip nesugebėjo surasti savo rimto ir nesugebėjo kartu su inžinieriais surasti optimalų bolido balansą.
Net ir lenktynių metu Sebastianas Vettelis nuolatos keitė vairavimo stilių, koregavo bolido nustatymus, tačiau visos pastangos nuėjo veltui.

REKLAMA

Ferrari SF1000


Akivaizdu, jog „Ferrari“ bolido nustatymų skirtumai gali padaryti milžinišką įtaką ir taip niekaip nėra susiję su faktu, jog Sebastianas Vettelis neturi motyvacijos. Tiesiog abiejų pilotų ir jiems talkinančių inžinierių atlikti patobulinimai padarė milžinišką įtaką.
D.Britanijoje vykusiose varžybose „Ferrari“ komanda nusprendė, jog abu bolidai turi pasižymėti ne pačia didžiausia prispaudžiamąja jėga.
Tokią rekomendaciją pasiūlė lenktynių simuliatoriai ir šis sprendimas „Ferrari“ komandai atsipirko su kaupu. Vienas kvalifikacinis ratas su šviežiomis padangomis kompensuoja prispaudžiamosios jėgos trūkumą posūkiuose. Prie to dar pridėkite teisingą bolido balansą ir turime galutinį rezultatą, dėl kurio norisi pagirti visą „Ferrari“ komandą.
Sumanus „Ferrari“ sprendimas taip pat padėjo abiems pilotams tausoti padangas. Netgi „Mercedes“ inžinieriai pripažino, jog Lewisui sumažinus tempą, priekinė padanga nebūtų sprogusi.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų