3D spausdintuvas leidžia gaminti stūmoklius, kurių konstrukcija yra optimali atsižvelgiant į stūmoklius veikiančias apkrovas. Dėl to stūmokliai sveria dešimčia procentų mažiau nei įprasti serijinės gamybos stūmokliai. Jie taip pat turi stūmoklio gaubte integruotą ir uždarą aušinimo kanalą, kurio nebuvo galima pagaminti įprastais būdais.
„Naujų lengvesnių stūmoklių dėka galime padidinti variklio greitį, sumažinti stūmoklių temperatūros apkrovą ir optimizuoti degimą“, – aiškina Frankas Ickingeris.
„911 GT2 RS“ stūmokliai buvo gaminami iš gryno metalo miltelių, naudojant metalo lazerio sintezės procesą (LMF). Čia lazerio spindulys šildo ir išlydo miltelių paviršių, atitinkantį detalės kontūrą.
„Porsche“ vis dar naujovišką technologija naudoja ne pirmą kartą. Pavyzdžiui, nuo gegužės mėnesio „911“ ir „718“ modeliuose sėdynės atlošai yra pagaminti naudojantis 3D spausdintuvu.
Tuo tarpu „Porsche Classic“ padalinys 3D spausdinimo technologiją naudoja plastikinių, plieninių ir legiruotų atsarginių dalių, kurios anksčiau nebebuvo parduodamos, atgaminimui. Pavyzdžiui, „Porsche 959“ sankabos atleidimo svirtis šiandien gaunama su 3D spausdintuvo pagalba.