• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sportiškų (ir ne tik) automobilių gamintoja, kartu su kolegomis iš „Mahle“ ir „Trumpf“, verčia naują istorijos lapą. Pirmą kartą automobilių industrijos istorijoje, 3D spausdintuvu sukurtos detalės keliauja į itin svarbų skyrių – variklio skyrių.
3D spausdinimo technologija iki šiol buvo naudojama gaminant automobilių prototipus, gaminant atsargines dalis klasikiniams sportiniams automobiliams, taip pat kitose srityse, tačiau šis įvykis yra gerokai svarbesnis.  Nuo šiol „911 GT2 RS“ varikliui skirti stūmokliai gaminami su 3D spausdintuvu.

Sportiškų (ir ne tik) automobilių gamintoja, kartu su kolegomis iš „Mahle“ ir „Trumpf“, verčia naują istorijos lapą. Pirmą kartą automobilių industrijos istorijoje, 3D spausdintuvu sukurtos detalės keliauja į itin svarbų skyrių – variklio skyrių.
3D spausdinimo technologija iki šiol buvo naudojama gaminant automobilių prototipus, gaminant atsargines dalis klasikiniams sportiniams automobiliams, taip pat kitose srityse, tačiau šis įvykis yra gerokai svarbesnis.  Nuo šiol „911 GT2 RS“ varikliui skirti stūmokliai gaminami su 3D spausdintuvu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 3D spausdintuvu sukurti stūmokliai


3D spausdintuvas leidžia gaminti stūmoklius, kurių konstrukcija yra optimali atsižvelgiant į stūmoklius veikiančias apkrovas. Dėl to stūmokliai sveria dešimčia procentų mažiau nei įprasti serijinės gamybos stūmokliai. Jie taip pat turi stūmoklio gaubte integruotą ir uždarą aušinimo kanalą, kurio nebuvo galima pagaminti įprastais būdais.
„Naujų lengvesnių stūmoklių dėka galime padidinti variklio greitį, sumažinti stūmoklių temperatūros apkrovą ir optimizuoti degimą“, – aiškina Frankas Ickingeris.

REKLAMA

Porsche 3D spausdintuvu sukurti stūmokliai


„911 GT2 RS“ stūmokliai buvo gaminami iš gryno metalo miltelių, naudojant metalo lazerio sintezės procesą (LMF). Čia lazerio spindulys šildo ir išlydo miltelių paviršių, atitinkantį detalės kontūrą.
„Porsche“ vis dar naujovišką technologija naudoja ne pirmą kartą. Pavyzdžiui, nuo gegužės mėnesio „911“ ir „718“ modeliuose sėdynės atlošai yra pagaminti naudojantis 3D spausdintuvu.
Tuo tarpu „Porsche Classic“ padalinys 3D spausdinimo technologiją naudoja plastikinių, plieninių ir legiruotų atsarginių dalių, kurios anksčiau nebebuvo parduodamos, atgaminimui. Pavyzdžiui, „Porsche 959“ sankabos atleidimo svirtis šiandien gaunama su 3D spausdintuvo pagalba.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų