Manoma, kad moterys rodo pernelyg susirūpinimą savo išvaizda patriarchalinėse visuomenėse, kur moters grožis vertinamas labiau už kitas savybes, tačiau mokslininkai nerado šios hipotezės patvirtinimo.
„Vietoj to, mes nustatėme, kad moterys yra labiau linkusios skirti laiko ir energijos seksualių nuotraukų talpinimui internete tose šalyse, kur auga ekonominė nelygybė, o ne ten, kur visuomeninė valdžia sukoncentruota vyrų rankose ir egzistuoja lyčių nelygybė“, – sakė pagrindinė tyrimo autorė Khandis Blake.
Tyrėjai pastebi, kad pajamų nelygybė didina konkurenciją ir kelia susirūpinimą dėl savo socialinės padėties. Visuose socialinių laiptų lygiuose tai verčia moteris stengtis atrodyti geriau. Iš dalies tai taip pat paaiškina per dideles išlaidas grožio salonuose ir priklausomybę nuo apsipirkimo. Pasak tyrimo autorių, šis elgesys yra visiškai pateisinamas evoliucijos požiūriu, kai bendruomenės atstovai tarpusavyje konkuruoja siekdami aukštesnės padėties.
„Kai jauna moteris publikuoja provokuojančias nuotraukas su bikiniu, neturėtumėte galvoti apie ją kaip apie lengvabūdę asmenybę ar lyčių stereotipų auką. Pagalvokite apie ją kaip apie strateginį žaidėją sudėtingame socialiniame žaidime. Ji tiesiog nori gyvenime pasiekti daugiau, kaip ir kiekvienas iš mūsų“, – daro išvadą Khandis Blake.