Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
rimtas komentaras. Gaila, bet tai tiesa
Su žibaliniais kierogazais dar LT važinės 100 metų.
priverte isijungti lempas ,kad tokie debilai kaip tu matytu atvaziuojanti automobili,o tai vaikto po kelia kaip sventos karves,betkur ir betkada
Labai daug kas šią žiemą atsisveikino su dar visai nesenais akumuliatoriais. Ar žinote, kam turite būti "dėkingi", kad akumuliatoriai taip greitai "nudvesia"? Ogi tiems, kas sugalvojo papildyti naftininkų, lempučių ir akumuliatorių gamintojų bei prekybininkų kišenes ir privertė visus važinėti su ištisą parą įjungtomis šviesomis...
Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU!
Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali.
Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų...
Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta.
Deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...
Pliurpalai ir daugiau nieko. Vienas dalykas- tai tie elektromobiliai netobuli, neekologiški, ir brangūs. Netobuli, nes nėra didelio talpumo akumuliatorių- tai dar ateityje. Neekologiški, nes gaminant elektrą deginamas kuras. Be to baterijų utilizacija. Čia bus taip ,kaip su konkordu; paskraidėm ir numetėm.
REKLAMA
REKLAMA
Kodėl elektromobiliai vis dar neužplūdo Lietuvos kelių?