Jei paliekate atviras duris besinaudodami tualetu, klausotės ausinuko, kai su jumis kalba, arba bandote užimti skrydžio palydovo sėdimą vietą – būkite tikri, kad pakliūsite į „juodąjį“ stiuardesų sąrašą.
Viso pasaulio skrydžių palydovai pagaliau sulaužė savotiškus tylos įžadus ir atskleidė, kas juos labiausiai erzina keleivių elgesyje.
Paliekate atviras tualeto duris
„Tai iš tikrųjų vienas iš labiausiai erzinančių dalykų. Juk nuo to, kad keleivis atlikinėdamas gamtinius reikalus, uždarys tualeto duris, rankos jam nukristi neturėtų“, - teigė įžymusis „Southwest Airlines“ skrydžių palydovas David Holmes, prieš kelis mėnesius surepavęs saugumo instrukciją.
Dukart užsisakote tuos pačius gėrimus
„Užsisakyti gėrimą iš vieno skrydžių palydovo ir šiam dar nespėjus jo patiekti, pakartotinai gėrimą užsisakyti iš kito skrydžio palydovo – parodo nepagarbą visam aptarnaujančiam personalui“, - teigė Bethany Burke iš Floridos.
Norėdami atkreipti dėmesį baksnojate arba plekšnojate skrydžių palydovą per pečius
„Dažnai keleiviai nerimastingai tapšnoja man per petį, kad atkreiptų dėmėsį į save, tačiau atsisukus net nesivargina pažvelgti į akis“, - skundėsi Holmes.
„Daugelis keleivių net nesistengia iš ausų išsitraukti ausinių, kuomet teiraujuosi, ar jie nenorėtų ko nors užsisakyti“, - skundėsi buvusi stiuardesė Susan, oro bendrovei „Qantas“ išdirbusi 20 metų.
„Kai klausiu keleivių, ar jie norėtų ko nors išgerti, tris iš penkių kartų išgirstu „Whaaa?“ (netaisyklingas angliškas „ką?“, - balsas.lt). Ar nenorėtumėte ko nors išgerti?, - perklausiu, ir pagaunu save mąstant: kodėl visgi negali iš ausų išsiimti prakeiktų ausinių, užgožiančių visą tavo klausos lauką“, - nepasitenkinimo nemandagiais keleiviais neslėpė Heather Poole, dirbanti stambiai JAV oro kompanijai.
Grūdate savo rankinį bagažą į virš sėdynių esančią nišą tol, kol jis ten užstringa
„Blogiausia tuomet, kai žmonės į lėktuvo saloną atsivelka sunkiasvorį bagažą, o tuomet prašo pagalbos ir dejuoja, jog negali jo pakelti dėl nugaros skausmų“, - skundėsi Burke.
Jai paantrino ir Heather Poole: „Keleiviai turėtų visiems laikams įsikalti į galvą, kad skrydžių palydovams nepriklauso kilnoti jų krepšių. Niekas manęs netrikdo labiau nei faktas, jog man priskiriamos nešulinio asilo pareigos. O kuomet mandagiai atsisakau kelti žmonių krepšius, šie iškart pasipiktina.“
Skundžiatės, jog jūsų skyrius bagažui pasidėti yra perpildytas, todėl tenka krepšius dėti į gretutinę nišą
„Keleiviai greitai subjursta, jei pastebi perpildytus bagažo skyrelius virš jų galvų ir teištaria „absurdiška“, - teigė moteris.
Užsisakote specialų patiekalą, o paskutinę minutę užsakymą pakeičiate
Pasak skrydžių palydovų, tai – situacija, kai iš didelio rašto išeinama iš krašto. „Negaliu pakęsti, kai žmonės užsisako vegetarinį, košerinį ar kitokį specialų patiekalą, o paskutinę minutę apsigalvoja ir nori reguliaraus maisto“, - kritikos dvejojantiems keleiviams atseikėjo Burke.
Esate netvarkingas ir neatjautus
„Žmonių, kurie net nesusimąstydami šveičia perskaitytus laikraščius ar kitokias šiukšles tiesiai ant praėjimo, yra daugiau nei galite įsivaizduoti. Etatinių šiukšlintojų knibžda tiek ekonominėje, tiek verslo klasėje.“, - atskleidė Susan
Tikitės būti informuotas apie laiko juostų pasikeitimą
„Keleiviai dažnai nori žinoti apie laiko juostą pasikeitimą tam, kad skrydžio metu nuolat derintų savo laikrodžius. Tai paprasčiausiai užknisa“, - teigė Burke.
Bandote užimti personalo sėdimąsias vietas
„Bandyti įsikurti mums skirtose poilsio zonose – pati blogiausia iš visų idėjų“, - perspėja ji.
Tualete paliejate vandenį ir nesiteikiate jo išvalyti
Anot Susan, nors kai kuriems tai atrodo nereikšminga smulkmena, nereikėtų pamiršti, jog kiti keleiviai per tokias „balutes“ gali paslysti ir ne juokais susižeisti.
Turite pernelyg didelius arba nerealius lūkesčius
„Vienąsyk mačiau keleivį, kurį apėmė įsiūtis, kai lėktuve nerado mėgiamo jogurto. Nors asmuo skrido pirmąja klase, tikėtis, kad turėsime visas jogurtų rūšis yra daugiau negu naivu“, - vėl piktinosi Susan.