„Dar neteko matyti, kad kas reklamuotųsi ant prezervatyvų. Pamanėme, kad tai originalus rinkodaros žingsnis, kuris bus efektyvus ir padarys gerą įspūdį tiek mūsų klientams, tiek tiems, kurie apie tai išgirs ar pamatys, – sako neįprastas ekskursijas rengiančios agentūros „Vaiduokliai“ vadovė Vaida Šulniūtė. – Paprastai po ekskursijų dalijame korteles „Sugrįžkite“, tačiau tokios kortelės pasimeta tarp krūvos kitų standartinių reklaminių lankstinukų, o štai gauti prezervatyvą yra didelis netikėtumas, kuriuo daugelis tikrai pasidalys su savo draugais, patį prezervatyvą demonstruos kaip pokštą, neišmes.“
Prezervatyvai bus dalijami neseniai Vilniuje pristatytos ekskursijos „Sexshopas“ dalyviams bei sostinėje ir Kaune vyksiančios ekskursijose „Nuodėmių miestas“ metu. Pirmosios ekskursijos dalyviai supažindinami su erotinių prekių industrija, jiems atskleidžiamos pačios įdomiausios ir netikėčiausios su erotika susijusios detalės. Ekskursijos „Nuodėmių miestas“ metu išduodami intriguojantys faktai apie senais laikais didžiausiuose Lietuvos miestuose gyvavusius prostitucijos kampelius, nuodėmingus tuomet garsių vyrų pomėgius. V. Šulniūtė pastebi, kad pagrindiniai šių ekskursijų dalyviai yra žmonės, švenčiantys bernvakarius, mergvakarius, tad jiems dovana – prezervatyvas taps linksmu šventės atributu.