Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu turėtumėte galimybę išsirinkti vieną iš daugybės klasikinių „BMW“ kompanijos modelių, kurį pasirinktumėte? 6 serijos kupė? 5 serijos sedaną? O galbūt pirmąjį „BMW“ super-automobilį? „M1“?
Jeigu tokio pasiūlymo sulauktume mes, mūsų pasirinkimas būtų „BMW 2002“. Senosios mokyklos atstovas su galinių varančiųjų ratų pavara, mechanine pavarų dėže ir užburiančiai skambančiu benzininiu varikliu.
Kodėl būtent „BMW 2002“? Nes šis modelis padėjo „BMW“ tapti tokiai kompanijai, kokia yra dabar - sėkminga ir atsižvelgianti į entuziastų norus. Tačiau net ir praėjus daugiau nei 40 metų nuo automobilio pristatymo datos, šis kompaktiškas „BMW“ iki šiol atrodo geriau negu daugelis modernių automobilių su kupė kėbulu.
Taigi, jeigu turėtumėte galimybę, ką pasirinktumėte?
Jeigu turėtumėte galimybę išsirinkti vieną iš daugybės klasikinių „BMW“ kompanijos modelių, kurį pasirinktumėte? 6 serijos kupė? 5 serijos sedaną? O galbūt pirmąjį „BMW“ super-automobilį? „M1“?
Jeigu tokio pasiūlymo sulauktume mes, mūsų pasirinkimas būtų „BMW 2002“. Senosios mokyklos atstovas su galinių varančiųjų ratų pavara, mechanine pavarų dėže ir užburiančiai skambančiu benzininiu varikliu.
Kodėl būtent „BMW 2002“? Nes šis modelis padėjo „BMW“ tapti tokiai kompanijai, kokia yra dabar - sėkminga ir atsižvelgianti į entuziastų norus. Tačiau net ir praėjus daugiau nei 40 metų nuo automobilio pristatymo datos, šis kompaktiškas „BMW“ iki šiol atrodo geriau negu daugelis modernių automobilių su kupė kėbulu.
Taigi, jeigu turėtumėte galimybę, ką pasirinktumėte?