Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Klasikinių „Volkswagen Beetle" turbūt neįmanoma išnaikinti. Metų našta niekaip nesugeba pašalinti iš gatvių šio legendinio automobilio.
Galbūt todėl, kad tai ilgiausiai ir daugiausiai vienetų pagamintas automobilis. O gal todėl, kad jis turi kažką savyje nepaprasto, kas verčia žmones juos įsimylėti. Ir prikelti antram gyvenimui, kaip nutiko šiam 1956 metų klasikiniam „vabalui", automobilis sugrįžo į gatves ne tik gaiviai atrodantis, bet ir sužemintas. Kaip matote mašina absoliučiai originali, net ratai ir padangos tokių pat parametrų kaip ką tik pagaminto automobiliuko. Bet tas mažytis tarpas tarp asfalto ir mašinos dugno paverčia mašiną kai kuo daugiau, nei tik istorine transporto priemone.
Klasikinių „Volkswagen Beetle" turbūt neįmanoma išnaikinti. Metų našta niekaip nesugeba pašalinti iš gatvių šio legendinio automobilio.
Galbūt todėl, kad tai ilgiausiai ir daugiausiai vienetų pagamintas automobilis. O gal todėl, kad jis turi kažką savyje nepaprasto, kas verčia žmones juos įsimylėti. Ir prikelti antram gyvenimui, kaip nutiko šiam 1956 metų klasikiniam „vabalui", automobilis sugrįžo į gatves ne tik gaiviai atrodantis, bet ir sužemintas. Kaip matote mašina absoliučiai originali, net ratai ir padangos tokių pat parametrų kaip ką tik pagaminto automobiliuko. Bet tas mažytis tarpas tarp asfalto ir mašinos dugno paverčia mašiną kai kuo daugiau, nei tik istorine transporto priemone.