Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žmonės įsigiję senus automobilius dažniausiai restauruoja iki originalios būklės. Jokių papildomų modifikacijų, viskas kas buvo sukurta gamintojo, tiks naujam gyvenimui ruošiamam automobiliui.
Tačiau atsiranda žmonių, kurie pradeda laužyti taisykles. Daugelis mėgsta modernizuoti klasikinius automobilius, pavyzdžiui : sumontuoti modernesnį, galingesnį ir ekonomiškesnį variklį. Ką jūs darytumėte su automobiliu, kuris yra 33 metų senumo? Paliktumėte jį originalioje būklėje ar savaip modifikuotumėte?
Pastarąjį variantą pasirinko Kevve'as, kuris prieš šešis metus įsigijo 1980 metais pagamintą trečios serijos „BMW“. „2002“ įpėdinis tapo oficialiu 3 serijos atstovu ir iki šiol yra mėgstamas tarp bavariškų automobilių atstovų.
Turbūt pats įspūdingiausias šio projekto atributas yra pagal užsakymą pagaminta „AccuAir“ orinė važiuoklė. Daugelis komponentų šios važiuoklės konfigūracijoje priklauso ne „E21“, bet naujesniam „E30“ modeliui.
Vietoj gamyklinių sėdynių, Keev'as pasirinko „Bride“ kompanijos sportines sėdynes, kurios atrodo turėjo patekti į automobilį dar „BMW“ gamykloje.
Keev'as priduria, jog šis projektas skirtas ne kasdieniniam važinėjimui, bet įvairioms parodoms. Belgijoje gyvenantis vyrukas teigia, jog šios šalies keliai nėra tokie geri, kad leistų sau kiekvieną dieną važinėti su šiuo automobiliu. „Jis man per daug brangus, kad naudočiau kiekvieną dieną. Tačiau neseniai su juo vykau į Worthersee susitikimą Austrijoje. Senolis net neparodė jokių silpnumo ženklų“, - pridūrė Keev'as.
Žmonės įsigiję senus automobilius dažniausiai restauruoja iki originalios būklės. Jokių papildomų modifikacijų, viskas kas buvo sukurta gamintojo, tiks naujam gyvenimui ruošiamam automobiliui.
Tačiau atsiranda žmonių, kurie pradeda laužyti taisykles. Daugelis mėgsta modernizuoti klasikinius automobilius, pavyzdžiui : sumontuoti modernesnį, galingesnį ir ekonomiškesnį variklį. Ką jūs darytumėte su automobiliu, kuris yra 33 metų senumo? Paliktumėte jį originalioje būklėje ar savaip modifikuotumėte?
Pastarąjį variantą pasirinko Kevve'as, kuris prieš šešis metus įsigijo 1980 metais pagamintą trečios serijos „BMW“. „2002“ įpėdinis tapo oficialiu 3 serijos atstovu ir iki šiol yra mėgstamas tarp bavariškų automobilių atstovų.
Turbūt pats įspūdingiausias šio projekto atributas yra pagal užsakymą pagaminta „AccuAir“ orinė važiuoklė. Daugelis komponentų šios važiuoklės konfigūracijoje priklauso ne „E21“, bet naujesniam „E30“ modeliui.
Vietoj gamyklinių sėdynių, Keev'as pasirinko „Bride“ kompanijos sportines sėdynes, kurios atrodo turėjo patekti į automobilį dar „BMW“ gamykloje.
Keev'as priduria, jog šis projektas skirtas ne kasdieniniam važinėjimui, bet įvairioms parodoms. Belgijoje gyvenantis vyrukas teigia, jog šios šalies keliai nėra tokie geri, kad leistų sau kiekvieną dieną važinėti su šiuo automobiliu. „Jis man per daug brangus, kad naudočiau kiekvieną dieną. Tačiau neseniai su juo vykau į Worthersee susitikimą Austrijoje. Senolis net neparodė jokių silpnumo ženklų“, - pridūrė Keev'as.