Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmaujanti klasikinių automobilių elektrifikavimo specialistė „Electrogenic" pristatė elektrinę „Citroën DS“ automobilio versiją.
Prancūzijos automobilių pramonės ikona tapęs modelis, kliento pageidavimu, buvo atvežta į Oksforde esančias dirbtuves, kuriose per ganėtinai trumpą laiko tarpą transformavosi iš visiems puikiai pažįstamo klasikinio automobilio į modelį, kuris pradžiugins net ir didžiausią aplinkosaugininką.
Sukurdama, kaip manoma, pirmąjį profesionaliai perdarytą elektrinį „Citroën DS", „Electrogenic" pašalino originalų keturių cilindrų benzininį variklį ir pakeitė jį „Hyper9" bešepetėliniu elektros varikliu. Jis išvysto 120 arklio galių ir 235 Nm momentinį sukimo momentą, o elektros motoro išvystoma galia priekiniams ratams perduodama per mechaninę pavarų dėžę.
Elegantiškame „DS“ kėbule įmontuota 48,5 kWh baterija, kurią, naudojant 29 kW įkroviklį, galima pilnai įkrauti per maždaug dvi valandas. Verta pažymėti, jog „Electrogenic“ siūlo akumuliatoriaus dydį, tiek įkroviklio tipą galima pritaikyti atsižvelgiant į automobilio savininko poreikius.
„Kaip ir visi, pirmą kartą transformaciją pereinantys automobiliai, „DS“ mums kėlė unikalių iššūkių. Šiuo metu – hidropneumatinės pakabos pritaikymas važiuoti be vidaus degimo variklio. Senasis siurblys buvo toks triukšmingas, kad trukdė tyliai važiuoti automobiliu, tačiau mūsų naujasis elektrinis siurblys visiškai išsprendė šią problemą“, – pasakoja bendrovės atstovai.
„Klasikinių automobilių perdarymas į elektromobilius suteikia daug privalumų, pradedant paprastesne eksploatacija ir baigiant patikimumu bei didesniu našumu. Tačiau mūsų pagrindinis tikslas – pagerinti klasikinio automobilio savybes. Šiuo požiūriu „Citroën DS“ idealiai tiko elektrinei konversijai – tyli transmisija suteikia ramų vairavimo pojūtį ir puikiai dera prie automobilio charakterio."
Pirmaujanti klasikinių automobilių elektrifikavimo specialistė „Electrogenic" pristatė elektrinę „Citroën DS“ automobilio versiją.
Prancūzijos automobilių pramonės ikona tapęs modelis, kliento pageidavimu, buvo atvežta į Oksforde esančias dirbtuves, kuriose per ganėtinai trumpą laiko tarpą transformavosi iš visiems puikiai pažįstamo klasikinio automobilio į modelį, kuris pradžiugins net ir didžiausią aplinkosaugininką.
Sukurdama, kaip manoma, pirmąjį profesionaliai perdarytą elektrinį „Citroën DS", „Electrogenic" pašalino originalų keturių cilindrų benzininį variklį ir pakeitė jį „Hyper9" bešepetėliniu elektros varikliu. Jis išvysto 120 arklio galių ir 235 Nm momentinį sukimo momentą, o elektros motoro išvystoma galia priekiniams ratams perduodama per mechaninę pavarų dėžę.
Elegantiškame „DS“ kėbule įmontuota 48,5 kWh baterija, kurią, naudojant 29 kW įkroviklį, galima pilnai įkrauti per maždaug dvi valandas. Verta pažymėti, jog „Electrogenic“ siūlo akumuliatoriaus dydį, tiek įkroviklio tipą galima pritaikyti atsižvelgiant į automobilio savininko poreikius.
„Kaip ir visi, pirmą kartą transformaciją pereinantys automobiliai, „DS“ mums kėlė unikalių iššūkių. Šiuo metu – hidropneumatinės pakabos pritaikymas važiuoti be vidaus degimo variklio. Senasis siurblys buvo toks triukšmingas, kad trukdė tyliai važiuoti automobiliu, tačiau mūsų naujasis elektrinis siurblys visiškai išsprendė šią problemą“, – pasakoja bendrovės atstovai.
„Klasikinių automobilių perdarymas į elektromobilius suteikia daug privalumų, pradedant paprastesne eksploatacija ir baigiant patikimumu bei didesniu našumu. Tačiau mūsų pagrindinis tikslas – pagerinti klasikinio automobilio savybes. Šiuo požiūriu „Citroën DS“ idealiai tiko elektrinei konversijai – tyli transmisija suteikia ramų vairavimo pojūtį ir puikiai dera prie automobilio charakterio."