Uosto Statybos ir eksploatacijos departamento direktorius Giedrius Smaguris BNS teigė, jog rekonstrukcijos metu bus gilinimas ir dugnas prie krantinių.
„Įgyvendinus šį projektą bus rekonstruotos krantinės 143 ir 143A, kurių bendras ilgis 781,4 metro, užtikrinant prie jų 14 metrų dugno gylį“, – atsiųstame komentare teigė G. Smaguris.
Po rekonstrukcijos ir Malkų įlankos akvatorijos gilinimo prie šių krantinių galės švartuotis Post Panamax tipo laivai, todėl Klaipėdos konteinerių terminalas galės didinti krovos apimtis.
Klaipėdos uostas artimiausiu metu ketina paskelbti rekonstrukcijos rangovo konkursą, o sutartį su rangovais planuojama pasirašyti šių metų gruodį. Tikimasi rekonstrukciją baigti per daugiau nei dvejus metus. Projekto vertė kol kas neatskleidžiama.
Klaipėdos konteinerių terminalas praėjusiais metais uždirbo 6,771 mln. eurų grynojo pelno – 5,1 proc. daugiau nei 2016 metais, kai jis buvo 6,442 mln. eurų. Bendrovės pardavimo pajamos pernai padidėjo 8,8 proc. iki 23,143 mln. eurų.