Tam šalių uostus jungiančius geležinkelius būtina pertvarkyti į transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) koridorių, sako susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.
„Turime sujungti Baltijos ir Juodąją jūras pakankamą pajėgumą turinčiais transporto koridoriais, pertvarkyti dabartines geležinkelio jungtis nuo Klaipėdos jūrų uosto iki pat Odesos ir kitų Ukrainos uostų į europinės vėžės TEN-T koridorių“, – pranešime sakė L. Maskaliovienė.
Anot jos, toks Baltarusiją ir Rusiją aplenkiantis koridorius Baltijos šalių uostus sujungtų su Pietų Europa.
Galimybė į TEN-T įtraukti papildomą Baltijos–Adrijos koridoriaus jungtį per Europos Sąjungos ir Ukrainos sieną aptarta kovo 2–4 dienomis Lvive įvykusiame Ukrainos Aukščiausiosios Rados ir Lietuvos Seimo Ekonomikos komiteto delegacijos susitikime.
Įvairi žemės ūkio produkcija iš Ukrainos per Lenkiją į Klaipėduos uostą vežama nuo praėjusių metų gegužės, kai dėl Rusijos pradėto karo iš Ukrainos nebuvo galima per šios šalies uostus išvežti grūdų ir ji paprašė Europos Sąjungos pagalbos.