„Klaipėda vienintelis miestas Lietuvoje, kuris apjungė kelias transporto rūšis“, – ketvirtadienį žurnalistams sakė bendrovės „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas.
Anot bendrovės „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovo Andriaus Samuilovo, atsiskaityti už kelionę galima dviem kortelėmis – klaipėdiečio kortele bei įprastine keleivinio transporto kortele. Abi jas reikia papildyti pinigais, kurie bus nuskaitomi kortelę glaudžiant prie skaitytuvo ties varteliais į keltą.
Anot M. Čiako, keltais per metus naudojasi apie du milijonai keleivių, pusė jų – klaipėdiečiai.
„Kai kalbame apie „Smiltynės perkėlos“ keltus, visi įsivaizduoja keliones į Nidą. Nereikia pamiršti, kad įmonė teikia viešojo transporto paslaugas ir yra viešojo transporto dalis. Įmonė, jungianti Klaipėdos žemyninę dalį su Nerijos pusiasaliu, Smiltynės dalimi, per metus perkelia virš dviejų milijonų keleivių“, – sakė M. Čiakas.
Anot jo, turintys vieną iš dviejų kortelių piko metu galės išvengti eilių įsigyjant bilietą į keltą. Ta pačia kortele nuskaitant pinigus už bilietą gali pasinaudoti ir keli šeimos nariai.
Kol kas už paslaugą gali susimokėti keleiviai, perkantys bilietus pilna kaina. Ateityje ši naujovė technologiškai bus pritaikyta ir perkantiems bilietus su nuolaida bei persikeliantiems su dviračiais.
Kaip teigiama bendrovės išplatintame pranešime, bendromis jėgomis teko išspręsti nemažai techninių iššūkių, kad abi sistemos galėtų „susikalbėti“, suderinti tarpusavio atsiskaitymo, bilietų kontrolės klausimus.
Bilieto kaina tiek perkant Smiltynės perkėlos kasose, tiek žymint e. bilieto kortelę vienoda – 1,3 euro. Vandens autobuso – specialaus elektrinio laivo, kuris, planuojama, iš Šiaurinės miesto dalies iki centro ims kursuoti gegužę, bilietas kainuos tris eurus.