Pasak jo, finansavimo tikimasi artimiausiu metu, dėl šiuo metu trūkstamų lėšų kol kas nekyla grėsmė, kad projektas vėluos.
„Poreikis yra šiems metams pusantro milijono iš valstybės biudžeto, iš Susisiekimo ministerijos asignavimų, tai ypatingos grėsmės galbūt nėra, aš manau, kad tokią sumą ministerija vis tiek suras“, – pirmadienį Klaipėdoje žurnalistams sakė A. Vaitkus.
Šių metų pradžioje iš valstybės biudžeto rekonstrukcijai skyrus 4 mln. eurų ministerija teigė, kad lėšų turėtų užtekti visiems darbams, kurie suplanuoti šiais metais.
Trūkstamų lėšų poreikis jau aptartas su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, jas tikimasi gauti rugsėjį, sako uostamiesčio meras.
„Ministras kvietė rugsėjo mėnesį atvykti ir ieškoti kartu lėšų, kurių trūksta šios sankryžos projekto užbaigimui“, – teigė A. Vaitkus.
40 mln. eurų vertės darbus darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“, sankryžos rekonstrukcija pradėta 2020 metais ir turėtų būti baigta 2024-ųjų pirmąjį ketvirtį.
Iš Vyriausybės kelių priežiūros ir plėtros programos šiam projektui iki šiol skirti 22,9 mln. eurų, rekonstrukciją taip pat finansuoja Klaipėdos uosto direkcija, Klaipėdos savivaldybė ir Ekonomikos ir inovacijų ministerija.
Klaipėdos vicemero Algirdo Kamarausko teigimu, savivaldybė ir Klaipėdos uostas savo finansinius įsipareigojimus šiam projektui vykdo be vėlavimo.
Sankryžoje statomi du apie 400 metrų ilgio viadukai, jungiantys Vilniaus plentą su Baltijos prospektu, rekonstruojama Šilutės plento dalis nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centrą „Banginis“, žiedinė sankryža pertvarkoma į „turbožiedą“ su požeminėmis pėsčiųjų perėjomis, pėsčiųjų ir dviračių takais.