Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gerbiamieji ponios ir ponai, daugiau nei tris mėnesius vyksta nelegali statyba Klaipėdoje Kauno gatvėje Sanitarinei Apsaugos Zonoje. Pažeistos visus įstatymus ir niekam nieko nerūpi. Susidaro įspūdis, kad tai yra gerai apgalvota pareigūnu sąmokslas. Tokie veiksmai yra nepriimtini demokratinėje valstybėje ir yra visi korupcijos požymiai. Pagal įstatymą, neteisėtos statybos turi būti panaikinta bet kuriuo metu ir kuo anksčiau tai atsitiks, tuo daugiau valstybiniu lėšų bus išsaugota.
Klaipėdoje, Kauno gatvėje tesėsi neteisėta statyba. Pažeistos daug įstatymu. Beveik nebuvo viešumo. Gyventojai nebuvo tinkamai informuoti apie statybos. Informacijai, kuri buvo žiniasklaidoje, pateikiama klaidinga informacija apie statybos vietos. Bendrajam plane visai nėra jokios informacijos apie statybos. Yra nurodyta tik dviračio takelis nuo Baltijos prospekto iki Kauno gatves, kuri turėjo praeiti kaip tik tuoj pačioj vietoj, kur vyksta neteisėta statyba. Be to noriu pabrėžti tai, kad iki detaliojo plano patvirtinimo dėl statybos jie turėjo busimos statybos vietoje įrengti informacini stendą, kur turėtų būti informacija apie statybos planus ir kontaktinę informaciją. Kuo nebuvo padaryta. Viskas padaryta slapta. Yra ir daug kitu įstatymu pažeidimu. Kokių rezultatų reikėtų tikėtis jei skundai yra siunčiami nagrinėti tiems atsakingoms institucijoms, kurie pažeidžia ta pačia įstatymą, ir niekas nenori klausyti musu, gyventuoju nuomone. Mes skaitom kad išvadai kompetentingų institucijų yra vienpusiuos ir šališkos. Manom, kad būtina sukurti nepriklausomą komisiją, kuri turėtų ištirti visas aplinkybes. Mes turime visas teises dalyvauti procesuose, susijusių su mūsų sveikatai, aplinkai ir gyvenimo. Tai labai svarbu mums ir musu vaikams!!!
Klaipėdoje, Kauno gatvėje sanitarinėi apsaugos zonoi, tarp pramonines zonos ir gyvenamoju kvartalo, neteisėtai statomas apskrities vyriausiojo policijos komisariato pastatą bei pagalbinius pastatus.
Ta SAZ buvo sukurta virs penkiasdešimt metu atgal ir turėjo trigubos paskirties:
1 apsauga nuo geležinkelio,
2 aukšto įtampos linijos,
3 apsauga nuo pramoninio zonos kenksmingumo.
Po to, dalis geležinkelio ir visus aukšto įtampo stulpus demontavimo liko tik sanitarinės zonos apsauga nuo pramoninio rajono, tai yra nuo gelžbetoninio kombinato, šiluminio centro “Klaipėdos Energija”, dalės geležinkelio ir didelio garažų bendrijos. Sanitarinė apsaugos zona apsauga vieną is didžiausios Klaipėdos gatvės, kurioje prie SAZ ribos pastatyti trys vaikų darželius. Visiems Kauno g. gyventojams SAZ yra labai svarbi ir apsauga nuo pavojingų poveikių. Dėl to SAZ turi butį ne tik išsaugota, bet ir privalo rūpintis apželdinimu, želdinių priežiūra, jų gausinimu bei atnaujinimu, nes atstumai nuo pavojingų gamyklų ir taip neatitinka LR įstatymų normos reikalavimui. Pagal 2004-08-19 Nr.V-586 LR Sveikatos apsaugos ministro įsakymą dėl sanitarinių apsaugos zonų ribų nustatymo ir režimo taisyklių patvirtinimo ir sanitarinių apsaugos zonų nustatymo ir priežiūros tvarkos priedą statyba sanitarinės apsaugos zonoje gręžtai draudžiama.
Be tuo, praktiškai nebuvo viešumo. Tokiam galingam projektams kaip statyba Klaipėdos Vyriausio Policijos Komisariato, reikėtu ir rimtesnio viešumo. Turėtu butį pakvietimo budų organizuoti klaipėdos Kauno gatves gyventojus i susirinkimą ir balsavimo metodu išspręsti iškilusi problema. Kuo nebuvo padaryta. Tuo pačiu buvo ignoruota trečiuoju asmenų interesai, tai yra tūkstančiu gyventoju. Ka reiškę kad sprendimas statyti Klaipėdos VPK Kauno gatvėje - NETEISĖTAS!
Dėl viešumo:
Dienraštyje „Vakaru eksprese“ 2007-10-11 duota informacija, kad: pradedamas rengti apie 7,5 ha teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe detalusis planas. 2008-04-24 laikraštyje „Klaipėda“ paskelbta Klaipėdos savivaldybes žinios informacija: skelbiamas parengto teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe Klaipėdoje detaliojo plano projekto svarstymo su visuomene baigiamasis etapas. To paties laikraščio 2008-08-07 numeryje paskelbta informacija Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimą kur nurodoma jog Klaipėdos miesto savivaldybės taryba 2008-07-31 prijeme sprendimą Nr. T2-301 „Dėl teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe, Klaipėdoje, detaliojo plano patvirtinimo“. Ir taip kiekvieną leidinį. Neaišku, ka reiškę teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe jei pastatas statomas Kauno gatves centre? Ši informacija gali lengvai suklaidinti skaitytoją. Galima pasitikėti šia informacija? Manome, kad tai informacija yra neteisinga ir klaidinga! Ir tai yra viešumo įstatymo pažeidimas!!! Jei pažvelgti į nuotraukas šio projekto, taip pat nėra pakankamai informacijos. Neįmanoma suprasti, kas pavaizduota nuotraukose. Neįmanoma suprasti, kad čia yra Kauno gatvė. Nėra jokio Kauno gatvės ir Šilutės plento kampo… Tai yra taip pat klaidinga informacija, kuri painioja Kauno gatvės gyventojus!!! Be to noriu pabrėžti tai, kad iki detaliojo plano patvirtinimo dėl statybos jie turėjo busimos statybos vietoje įrengti informacini stendą, kur turėtų būti informacija apie statybos planus ir kontaktinę informaciją.
Viešumo įstatimas rodo, kad: Viešoji informacija visuomenės informavimo priemonėse turi būti pateikiama teisingai, tiksliai ir nešališkai. Gerbdami nuomonių įvairovę, viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai turi visuomenės informavimo priemonėse pateikti kuo daugiau viena nuo kitos nepriklausomų nuomonių. Skelbiant viešosios nuomonės tyrimo rezultatus, turi būti nurodoma, kas atliko tyrimus, kiek šie tyrimai yra statistiškai patikimi (nurodant tyrimų imtį ir galimą paklaidą). Skleisdami informaciją visuomenei, neturi iškraipyti teisingos, nešališkos informacijos bei nuomonių ir panaudoti tai savanaudiškiems tikslams. Viešoji informacija yra nesuderinama su žurnalistinėmis kampanijomis, rengiamomis pagal išankstinius nusistatymus ar tenkinant grupinius, politinius interesus; Privalo būti objektyvūs ir nešališki, pateikti kuo daugiau nuomonių ginčytinais politikos, ekonomikos ir kitais visuomenės gyvenimo klausimais; Viešoji informacija rengiama ir platinama valstybine ar kita kalba laikantis šio ir Valstybinės kalbos įstatymo bei Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų. Platinama informacija turi būti prieinama neįgaliesiems.
Vietinis laikraštis – vieno miesto ar rajono savivaldybės teritorijoje platinamas laikraštis, kurio ne mažiau kaip 90 procentų tiražo išplatinama vieno miesto ar rajono savivaldybės teritorijoje. (Reikėtų pažymėti, kad tai turi butį taikoma tik Kauno gatves gyventojams, nes jie yra suinteresuotoji šalis.)
Be to noriu pabrėžti tai, kad iki detaliojo plano patvirtinimo dėl statybos jie turėjo busimos statybos vietoje įrengti informacini stendą, kur turėtų būti informacija apie statybos planus ir kontaktinę informaciją.
Taip pat neaišku:
Kas ir kada priėmė paslaptinga sprendimą pakeisti SAZ žemės paskirtį? Ar jie turi teisę tai daryti, atsižvelgiant į tai, kad gamybos įmonė nepakeitė savo veiklos? Maža tuo, ju veikla dar padidėjo. Kaip Visuomenės Sveikatos Centras galėjo duoti leidimą tai daryti? Kodėl nebuvo viešos diskusijos su Kauno gatves gyventojais?
Prašome atkreipti ypatingą dėmesį į tai, kad Klaipėdos Kauno gatves SAZ egzistuoja daugiau nei penkiasdešimt metų, ir pramonės įmones nepasikeitė savo veiklą. Todėl SAZ teritorija negali keisti savo tikslą. Kodėl nesilaiko įstatymų nustatyta reglamentų, reglamentuojančių saugų atstumą Sanitarinių Apsaugos Zonų (SAZ) tarp pramoninės zonos, ir gyvenamųjų rajonų? Šis atstumas turi būti 300 - 1000 metrų. Tiesą sakant, šis atstumas yra vos apie 100 metrų. Be tuo pastato statomas objektas pablogins aplinkos ir psichologinės būklės, nes projekte numatyta statyba kelių aukštų garažą ir areštines. Ir visa tai yra šalia vaikų darželiu ir gyvenamųjų namu. Pagal projektą bendras automobilių vietų kiekis sklype yra 333. Faktinis atstumas iki vaiku darželiu yra vos 20 - 25 metru, bet turėtu butį ne mažiau 50 metrų. Prašome atkreipti ypatingą dėmesį į tai. Ši aplinkybė gerokai pablogins ekologinę būklę ir aplinkos kokybe gyvenamajame rajone. Visa tai rodo, kad ta statyba yra neteisėta . Negalima pastatyti galinga pastatą ant žemės, ant kurios jis negali būti pastatyta nepažeidžiant įstatymų.
Sanitarinių Apsaugos Zonų nustatymas ir įteisinimas, numatant integravimą į teritorijų planavimo procesus yra nurodytos metodinės rekomendacijos, kur viska labai gerai yra aprašyta.
Kokių rezultatų reikėtų tikėtis jei skundai yra siunčiami nagrinėti tiems atsakingoms institucijoms, kurie pažeidžia ta pačia įstatymą? Mes skaitom kad išvadai kompetentingų institucijų yra vienpusios ir šališkos.
Mes manome, kad statyba yra neteisėta ir reikalaujam jį nedelsiant sustabdyti, perkelti į kitą vietą ir atstatyti sunaikinta SAZ teritorija. Yra daug vietų Klaipėdoje, kur galima be problemų statyti ta galinga kompleksą, nepažeidus įstatimus. Neteisėtos statybos turi būti nutraukta bet kuriuo metu, nes jis neturi jokio teisinio pagrindo.
Ta SAZ buvo sukurta virs penkiasdešimt metu atgal ir turėjo trigubos paskirties:
1 apsauga nuo geležinkelio,
2 aukšto įtampos linijos,
3 apsauga nuo pramoninio zonos kenksmingumo.
Po to, dalis geležinkelio ir visus aukšto įtampo stulpus demontavimo liko tik sanitarinės zonos apsauga nuo pramoninio rajono, tai yra nuo gelžbetoninio kombinato, šiluminio centro “Klaipėdos Energija”, dalės geležinkelio ir didelio garažų bendrijos. Sanitarinė apsaugos zona apsauga vieną is didžiausios Klaipėdos gatvės, kurioje prie SAZ ribos pastatyti trys vaikų darželius. Visiems Kauno g. gyventojams SAZ yra labai svarbi ir apsauga nuo pavojingų poveikių. Dėl to SAZ turi butį ne tik išsaugota, bet ir privalo rūpintis apželdinimu, želdinių priežiūra, jų gausinimu bei atnaujinimu, nes atstumai nuo pavojingų gamyklų ir taip neatitinka LR įstatymų normos reikalavimui. Pagal 2004-08-19 Nr.V-586 LR Sveikatos apsaugos ministro įsakymą dėl sanitarinių apsaugos zonų ribų nustatymo ir režimo taisyklių patvirtinimo ir sanitarinių apsaugos zonų nustatymo ir priežiūros tvarkos priedą statyba sanitarinės apsaugos zonoje gręžtai draudžiama.
Be tuo, praktiškai nebuvo viešumo. Tokiam galingam projektams kaip statyba Klaipėdos Vyriausio Policijos Komisariato, reikėtu ir rimtesnio viešumo. Turėtu butį pakvietimo budų organizuoti klaipėdos Kauno gatves gyventojus i susirinkimą ir balsavimo metodu išspręsti iškilusi problema. Kuo nebuvo padaryta. Tuo pačiu buvo ignoruota trečiuoju asmenų interesai, tai yra tūkstančiu gyventoju. Ka reiškę kad sprendimas statyti Klaipėdos VPK Kauno gatvėje - NETEISĖTAS!
Dėl viešumo:
Dienraštyje „Vakaru eksprese“ 2007-10-11 duota informacija, kad: pradedamas rengti apie 7,5 ha teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe detalusis planas. 2008-04-24 laikraštyje „Klaipėda“ paskelbta Klaipėdos savivaldybes žinios informacija: skelbiamas parengto teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe Klaipėdoje detaliojo plano projekto svarstymo su visuomene baigiamasis etapas. To paties laikraščio 2008-08-07 numeryje paskelbta informacija Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos sprendimą kur nurodoma jog Klaipėdos miesto savivaldybės taryba 2008-07-31 prijeme sprendimą Nr. T2-301 „Dėl teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe, Klaipėdoje, detaliojo plano patvirtinimo“. Ir taip kiekvieną leidinį. Neaišku, ka reiškę teritorijos Kauno gatvės ir Šilutės plento kampe jei pastatas statomas Kauno gatves centre? Ši informacija gali lengvai suklaidinti skaitytoją. Galima pasitikėti šia informacija? Manome, kad tai informacija yra neteisinga ir klaidinga! Ir tai yra viešumo įstatymo pažeidimas!!! Jei pažvelgti į nuotraukas šio projekto, taip pat nėra pakankamai informacijos. Neįmanoma suprasti, kas pavaizduota nuotraukose. Neįmanoma suprasti, kad čia yra Kauno gatvė. Nėra jokio Kauno gatvės ir Šilutės plento kampo… Tai yra taip pat klaidinga informacija, kuri painioja Kauno gatvės gyventojus!!! Be to noriu pabrėžti tai, kad iki detaliojo plano patvirtinimo dėl statybos jie turėjo busimos statybos vietoje įrengti informacini stendą, kur turėtų būti informacija apie statybos planus ir kontaktinę informaciją.
Viešumo įstatimas rodo, kad: Viešoji informacija visuomenės informavimo priemonėse turi būti pateikiama teisingai, tiksliai ir nešališkai. Gerbdami nuomonių įvairovę, viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai turi visuomenės informavimo priemonėse pateikti kuo daugiau viena nuo kitos nepriklausomų nuomonių. Skelbiant viešosios nuomonės tyrimo rezultatus, turi būti nurodoma, kas atliko tyrimus, kiek šie tyrimai yra statistiškai patikimi (nurodant tyrimų imtį ir galimą paklaidą). Skleisdami informaciją visuomenei, neturi iškraipyti teisingos, nešališkos informacijos bei nuomonių ir panaudoti tai savanaudiškiems tikslams. Viešoji informacija yra nesuderinama su žurnalistinėmis kampanijomis, rengiamomis pagal išankstinius nusistatymus ar tenkinant grupinius, politinius interesus; Privalo būti objektyvūs ir nešališki, pateikti kuo daugiau nuomonių ginčytinais politikos, ekonomikos ir kitais visuomenės gyvenimo klausimais; Viešoji informacija rengiama ir platinama valstybine ar kita kalba laikantis šio ir Valstybinės kalbos įstatymo bei Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų. Platinama informacija turi būti prieinama neįgaliesiems.
Vietinis laikraštis – vieno miesto ar rajono savivaldybės teritorijoje platinamas laikraštis, kurio ne mažiau kaip 90 procentų tiražo išplatinama vieno miesto ar rajono savivaldybės teritorijoje. (Reikėtų pažymėti, kad tai turi butį taikoma tik Kauno gatves gyventojams, nes jie yra suinteresuotoji šalis.)
Be to noriu pabrėžti tai, kad iki detaliojo plano patvirtinimo dėl statybos jie turėjo busimos statybos vietoje įrengti informacini stendą, kur turėtų būti informacija apie statybos planus ir kontaktinę informaciją.
Taip pat neaišku:
Kas ir kada priėmė paslaptinga sprendimą pakeisti SAZ žemės paskirtį? Ar jie turi teisę tai daryti, atsižvelgiant į tai, kad gamybos įmonė nepakeitė savo veiklos? Maža tuo, ju veikla dar padidėjo. Kaip Visuomenės Sveikatos Centras galėjo duoti leidimą tai daryti? Kodėl nebuvo viešos diskusijos su Kauno gatves gyventojais?
Prašome atkreipti ypatingą dėmesį į tai, kad Klaipėdos Kauno gatves SAZ egzistuoja daugiau nei penkiasdešimt metų, ir pramonės įmones nepasikeitė savo veiklą. Todėl SAZ teritorija negali keisti savo tikslą. Kodėl nesilaiko įstatymų nustatyta reglamentų, reglamentuojančių saugų atstumą Sanitarinių Apsaugos Zonų (SAZ) tarp pramoninės zonos, ir gyvenamųjų rajonų? Šis atstumas turi būti 300 - 1000 metrų. Tiesą sakant, šis atstumas yra vos apie 100 metrų. Be tuo pastato statomas objektas pablogins aplinkos ir psichologinės būklės, nes projekte numatyta statyba kelių aukštų garažą ir areštines. Ir visa tai yra šalia vaikų darželiu ir gyvenamųjų namu. Pagal projektą bendras automobilių vietų kiekis sklype yra 333. Faktinis atstumas iki vaiku darželiu yra vos 20 - 25 metru, bet turėtu butį ne mažiau 50 metrų. Prašome atkreipti ypatingą dėmesį į tai. Ši aplinkybė gerokai pablogins ekologinę būklę ir aplinkos kokybe gyvenamajame rajone. Visa tai rodo, kad ta statyba yra neteisėta . Negalima pastatyti galinga pastatą ant žemės, ant kurios jis negali būti pastatyta nepažeidžiant įstatymų.
Sanitarinių Apsaugos Zonų nustatymas ir įteisinimas, numatant integravimą į teritorijų planavimo procesus yra nurodytos metodinės rekomendacijos, kur viska labai gerai yra aprašyta.
Kokių rezultatų reikėtų tikėtis jei skundai yra siunčiami nagrinėti tiems atsakingoms institucijoms, kurie pažeidžia ta pačia įstatymą? Mes skaitom kad išvadai kompetentingų institucijų yra vienpusios ir šališkos.
Mes manome, kad statyba yra neteisėta ir reikalaujam jį nedelsiant sustabdyti, perkelti į kitą vietą ir atstatyti sunaikinta SAZ teritorija. Yra daug vietų Klaipėdoje, kur galima be problemų statyti ta galinga kompleksą, nepažeidus įstatimus. Neteisėtos statybos turi būti nutraukta bet kuriuo metu, nes jis neturi jokio teisinio pagrindo.
REKLAMA
REKLAMA
Klaipėdoje istorinį policijos komisariato pastatą keis naujas