Kaip pranešė Klaipėdos savivaldybė, įstaigoje diegiama skambučių centro sistema.
„Klaipėdoje pradės veikti vienas telefono numeris, kuriuo bus galima gauti visą informaciją dėl reikalingos socialinės paramos. Tai palengvins žmonių, kuriems prireikia socialinės pagalbos, bet jie nežino, kur kreiptis, dalią. Gauti reikiamą informaciją bus greičiau ir patogiau“, – sako vicemerė Vaida Raugelė.
Anot savivaldybės, įdiegus sistemą, gyventojai, norėdami gauti išsamią informaciją apie socialinės paramos skyriuje teikiamas paslaugas, paskambinę telefonu 8 (46) 41 08 40, galės pasirinkti norimą temą ir bus sujungti su tą sritį aptarnaujančiu specialistu.
Jei visi specialistai bus užimti, per sistemą bus teikiamos nuorodos, kur galima rasti informaciją rūpimais klausimais, taip pat bus nurodyti elektroninio pašto kontaktai pateikti savo klausimą.
Sistema leis valdyti ir analizuoti skambučių srautus, taikyti priemones gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę.
Sutarties kaina – 26 tūkst. eurų, 85 proc. šios sumos finansuojama ES lėšomis. Sistemai įdiegti pasirašyta sutartis su telekomunikacijų bendrove „Telia Lietuva”.
Anot savivaldybės, dėl sistemos diegimo darbų trečiadienį iki vidurdienio galimi laikini skambučių sutrikimai.