Praėjusią savaitę Klaipėdos apskrities bendruomenei buvo pristatytas Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos projektas. Seminare „Kokį Lietuvos įvaizdį kursime?“ pranešimus skaitė ir diskusijas vedė strategijos rengėjai bei kviestiniai ekspertai.
Diskusijos dalyviai teigė, jog šiandien Klaipėda gali būti reikšmingu komunikacijos centru, kurio potencialą verta išnaudoti formuojant Lietuvos įvaizdį. Klaipėdiečiai apgailestauja, kad Lietuva neišnaudoja jūrinės valstybės teikiamų pranašumų, ir miestų mozaikoje Klaipėda nublanksta prieš Vilnių ir Kauną.
Be kasmetinių Klaipėdos džiazo tarptautinių festivalių 2009 –aisiais planuojami pasaulinės svarbos renginiai - pasaulinė regata ir pasaulinis folkloro festivalis – gali pritraukti užsienio šalių dėmesį ir garsinti mūsų šalį. Tačiau uostamiesčio gyventojai pasigenda politinės valios formuojant išsamų Lietuvos įvaizdį, be kurios informacija apie šalį pateikiama fragmentiškai ir neatspindi visos Lietuvos pasiekimų.
Seimo narys Vytautas Grubliauskas – Kongas teigia, jog Lietuvos įvaizdžio formavimo strategija, subalansuotas ir dinamiškas jos įgyvendinimas šiandien įgyja neįkainojamą vertę ir neatidėliotiną būtinybę, siekiant pirmiausiai sau, o po to ir visam pasauliui išdidžiai pakelta galva aiškiai tarti: mes lietuviai, mes iš Lietuvos.
„Argumentuota Lietuvos įvaizdžio koncepcija, jos įgyvendinimo nuoseklumas gali tapti ta šviesa, kuri nušviestų kelią, kuriuo mes patys turėsime ryžtingai žengti. Mūsų kultūros šviesulių, sporto didvyrių ir kitų Lietuvos žmonių pasiekimai taps tvirtu tiltu tarp mūsų įvaizdžio ir viso pasaulio“, - tvirtina Vytautas Grubliauskas – Kongas.