„Tai yra miestas apsnigtas, tokia mintis ir buvo, kad būtų gražus baltas miestas. Kurio mums – sniego dabar labai trūksta ir mes tikimės jį prisišaukt iki Kalėdų“, - pasakoja viešbučio direktorė Diana Adomauskienė.
Direktorė sako, kad laimėjimas – dviguba staigmena, mat ji viešbučiui vadovauja tik mėnesį ir pati paskatino kolektyvą pirmą kartą sudalyvauti šiame konkurse.
„Nustebino labai iš tikrųjų, tikrai mes dar visi pilni emocijų esam, kolektyvas labai džiaugiasi, labai džiugu, manau, kitais metais taip pat dalyvausime šiame konkurse“, - pasakoja moteris.
Karpiniams prireikė daugybės rankų, bet rezultatas vertas triūso. Antroji vieta atiteko štai šiai skoningai raudonomis dovanų dėžutėmis išdabintai vitrinai, o trečioji – šiai, kurioje šalia kalėdinių eglučių puikiai dera ir jūriniai motyvai. Šiemet uostamiestyje originaliausias ir įspūdingiausias vitrinas komisijai pademonstruoti panoro pusšimtis dalyvių.
„Akcentavome komisijoje su visais dalyvavusiais, kad pademonstruotume kalėdinės nuotaikos sukūrimą. Vienas iš tų aspektų, kitas – skonio, supratimo, suvokimo, estetikos, tam tikrų ženkliškumų panaudojimą, tikslingai, neperkraunant vitrinas, neperkraunant kažkokiais simboliais“, - sako miesto vyr. dailininkas Mindaugas Petrulis.
Šventiškai nuteikia vitrinos, kurioms prireikė nemažai rankų šilumos – nupirkti puošybos elementus galima greit, bet jais sukurti emociją jau reikia sugebėti.
Kai už lango – ne žiema, o geriausiu atveju apniukęs ruduo, papuoštos vitrinos džiugina ir klaipėdiečių akį.
Šventiškai nuteikia vitrinos, kurioms prireikė nemažai rankų šilumos – nupirkti puošybos elementus galima greit, bet jais sukurti emociją jau reikia sugebėti.
Šiemet nevertintos prekybos centrų vidinės vitrinos, mat konkurso tikslas - kurti ir skleisti šventinę nuotaiką mieste. Klaipėdiečiai ir uostamiesčio svečiai vitrinomis galės grožėtis iki Trijų karalių.