Štai tokie eismo paradoksai pasitinka klaipėdiečius, važiuojančius Kretingos gatve. Po savaitgalio vairuotojai nustebo išvydę, kad važiuodami ten kur vakar, dabar atsiduria aklagatvyje – anksčiau be kliūčių galėdavę nusukti dešinėn, dabar atsimuša į stulpelius. Kelio ženklai važiuoti dar leidžia, tačiau jau nupiešta ištisinė linija, kurią kirsti draudžiama.
Vietiniai pyksta, kad dabar įsukti į kiemus sudėtingiau ir bent jau kol kas dažnas iš įpročio suka.
Išties kai kurie pėstieji sako, kad Kretingos gatvėje net ir per pėsčiųjų perėjas kirsdami gatvę jaučiasi nesaugiai, perėjos čia nereguliuojamos šviesoforais.
Pasirodo, tokie vienas kitam prieštaraujantys ženklinimai liko per klaidą: pakeitimus darantys darbininkai iš Vilniaus stulpelius sustatė jau savaitgalį, o ženklai nuimami tik šiandien.
Pasirodo, tokie vienas kitam prieštaraujantys ženklinimai liko per klaidą: pakeitimus darantys darbininkai iš Vilniaus stulpelius sustatė jau savaitgalį, o ženklai nuimami tik šiandien.
Pasirodo, viskas daroma dėl gyventojų saugumo ir vairuotojai pykti neturėtų.
Kretingos gatvė neseniai rekonstruota, jos danga puiki, vairuotojai jau buvo įpratę, kad šia gatve eismas – labai patogus išsukant ar įsukant į šalutines gatves bei kiemus. O dabar kone visoje gatvėje vėl bus grįžtama prie dviejų eismo juostų be jokių papildomų išvažiavimų.
Prie pokyčių teks priprasti: iš viso mieste parengti vienuolikos nesaugių perėjų projektai, dauguma pietinėje miesto dalyje.
Kad uostamiesčio perėjos nesaugios, rodo ir eismo įvykių statistika: kasmet perėjose žūva pora klaipėdiečių, tačiau sužalojama - kelis kartus daugiau.
Plačiau apie tai TV3 reportaže