Miesto savivaldybės investicijų ir verslo plėtros agentūros „Klaipėda ID“ laikinoji direktorė Kristina Postornak teigė, jog Klaipėda turi potencialo pritraukti daugiau jaunų gyventojų.
„Pagrindinis mūsų tikslas yra viešinti Klaipėdos potencialą, kad tai priimtinas ir geras lėtą gyvenimo būdą siūlantis miestas, mūsų tikslas yra išviešinti šią žinią. Mes jau tuo užsiimame kelis metus, bet šiuo atveju rengiame naują kampaniją“, – BNS teigė K. Postornak.
Agentūra šiuo metu ieško, kas galėtų už maždaug 24 tūkst. eurų sukurti reklamos kampaniją, kuri pritrauktų potencialius naujus gyventojus. Kaip rodo viešojo pirkimo dokumentai, ji nukreipta į kituose Lietuvos didmiesčiuose ar regionų centruose gyvenančius ir aukštas pajamas gaunančius žmones – jaunas šeimas, įvairių sričių profesionalus, klaipėdiečius, išvykusius gyventi kitur ir kt., taip pat tikimasi, kad uostamiestis sudomins tuos, kurie yra pavargę nuo didelio kasdienio tempo.
K. Postornak neigia, kad mieste trūksta šiuolaikiškiems žmonėms skirtų biurų ar darbo vietų, kurių, anot jos, norintiems įsikurti Klaipėdoje užtenka.
„Galbūt čia daugiau toks mitas yra, kuris sklando tarp tų žmonių, kurie dar nėra tiksliai pasidomėję. (...) Aišku, mes mieste neturime tokios pasiūlos kaip kiti didmiesčiai, bet jos yra, turime nemažai besiplečiančių ir naujų projektų. (...) Iš esmės, sakyčiau, kas ieško – tas randa, nėra taip, kad nėra biurų ar vietų dirbti nuotoliniu būdu“, – kalbėjo K. Postornak.
„Klaipėda ID“ laikinoji vadovė sako, kad susidomėjimą gyvenimu Klaipėdoje iliustruoja agentūros konsultacijų skaičius – pernai jų į miestą norintiems persikelti žmonėms suteikta apie 180, per pirmą šių metų pusmetį – apie šimtą.
„Mes tiesiogiai konsultuojame žmones, kurie nori persikelti į Klaipėdą, pernai suteikėme apie 180, šiemet – jau netoli šimto konsultacijų. Sakyčiau, kad susidomėjimas tikrai yra, juo labiau kad Lietuvos, o ir viso pasaulio situacija, manau, keičiasi, žmonės supranta, kad jie neturi gyventi tik sostinėje, kad galėtų dirbti savo darbą“, – teigė ji.
K. Postornak teigimu, gyvenimu Klaipėdoje susidomėję žmonės dažniausiai klausia informacijos apie įsidarbinimo galimybes, miesto mikrorajonus, vaikų mokyklas ir darželius, į uostamiestį jau persikėlę domisi vietos bendruomenėmis.