Vairavimo instruktorės Marijos Ulevičienės teigimu, visų pirma, reiktų žvelgti į kiekvieno vairuotojo karjeros pradžią – Kelių eismo taisyklių knygelę, kurioje nurodoma – vairuotojai vieni kitų atžvilgiu turi būti tolerantiški ir pakantūs.
„Net Kelių eismo taisyklės nurodo, kad kiekvienas vairuotojas turi būti geranoriškas, tolerantiškas kitiems, tačiau dažnai to keliuose pasigendu. Gal ir keista, tačiau eisme „aršesnės” dažnu atveju būna moterys, kurios galvoja, kad bet kuriuo metu pasukus bus praleistos, nes „natūralu”, - sakė M. Ulevičienė.
Taip pat, patyrusios vairuotojos nuomone, šalies eisme vis dažniau pastebimas pėsčiųjų naivumas ir nepagarba vairuotojų atžvilgiu.
„Pėstieji dažnai galvoja – „aš esu perėjoje”, todėl mane visi mato ir praleis. Juk akivaizdu, jaunimas naudojasi mobiliaisiais, klausosi muzikos, todėl kartais net neatsisuka į artėjančius automobilius. Tokiems entuziastams priminčiau, kad susidūrus su automobiliu, ko gero, nukentės ne automobilis, o būtent pėstysis…”, - kalbėjo ilgametė vairuotoja.
Pašnekovė primena ir dar vieną, ko gero, kiekvienam pastebimą vairuotojų klaidą – posūkių nerodymą.
„Dažnai matau, kad vairuotojas blaškosi, stabčioja, bet konkrečių veiksmų nedaro ir posūkio nerodo. Juk be galo svarbu suprasti, kad iš galo važiuojantys nežino, ką esi sugalvojęs ir kurią eismo juostą pasirinksi. Ko gero, ne veltui laikant egzaminą už posūkių nerodymą rašomi baudos balai.
Žinoma, svarbu posūkį laiku ir išjungti, tačiau naujesniuose automobiliuose tokių problemų kilti neturėtų”, - reziumavo M. Ulevičienė
Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, šiais metais iki birželio mėnesio eismo įvykių įvyko daugiau nei praėjusiais metais atitinkamu laikotarpiu. Tokia statistika – ne atsitiktinumas, o tendencija. Būkime kantrūs, keliuose neskubėkime. Taip apsaugosime ne tik save, bet ir kitus eisme dalyvaujančius šalies gyventojus.