„Studio moderna“ reklamoje nurodė, kad „Dr. Levine‘s“ prekės turi poveikį skausmo, patinimo, sąstingio (sąnario lankstumo), artrito, nemigos, uždegimo, radikulito, raumenų atpalaidavimo, kraujo apytakos gerinimo atžvilgiu bei sudarė įspūdį, kad minėtos prekės yra terapijos priemonė.
Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad „Studio moderna“ skleisti teiginiai atitinka medicinos prietaiso apibūdinimą. Tačiau, tyrimo metu nustatė, kad minėtos prekės nėra registruotos kaip medicinos prietaisai, turintys reklamoje nurodytas savybes, o „Studio moderna“ pateikti įrodymai taip pat niekaip nepagrindė skleistų reklaminių teiginių Įvertinusi tyrimo metu surinktą informaciją, Konkurencijos taryba pripažino klaidinančia „Studio moderna“ skleistą reklamą apie „Dr. Levine‘s“ magnetinių juostelių keliams ir riešui bei magnetinio nugaros diržo poveikį sveikatai.
Konkurencijos taryba, skirdama baudą, atsižvelgė į itin žalingą vartotojų interesams reklamos pobūdį, labai ilgą reklamos sklaidos trukmę ir labai didelį sklaidos mastą, į lengvinančią aplinkybę („Studio moderna“ operatyviai ėmėsi aktyvių veiksmų nutraukti skleistus reklaminius teiginius, taigi, savo noru užkirto kelią žalingoms pažeidimo pasekmėms) bei į sunkinančią aplinkybę („Studio moderna“ pakartotinai pažeidė Reklamos įstatymo nuostatas).