Projektui įgyvendinti skirta 789 tūkst. eurų ES ir savivaldybės lėšų. Ir tai tik pradžia visų suplanuotų pokyčių pietinėje Vilniaus dalyje, kurie padės sujungti Stoties ir Naujininkų rajonus, o netolimoje ateityje įgyvendinus visus sumanymus, stoties rajonas taps neatpažįstamu šiuolaikinės miesto kultūros centru.
Požeminė perėja po geležinkeliu bus 7 m ilgio ir 5,6 m pločio. Projekte numatytos dvi eismo juostos – 2 m pločio juosta pėstiesiems ir 3 m pločio dviračių takas.
„Pirmasis savivaldybės statomas pėsčiųjų tunelis po geležinkeliu yra svarbi jungtis tarp Naujininkų ir Stoties rajono – miesto vartų. Miestui labai svarbus darnus judumas ir eismo dalyvių saugumas – tai pagrindiniai tikslai, kurių siekiame įvairiais infrastruktūriniais sprendimais: naujomis pėsčiųjų perėjomis, koriais, A juostomis, naujais dviračių takais ir pan. Džiaugiuosi, kad uždegus žalią šviesą Iešmininkų gatvės perėjai po geležinkeliu, nedelsdami imsimės ir Zuikių gatvės perėjos projekto įgyvendinimo, jai jau rengiamas techninis projektas. Tikiu, kad šie sprendimai ženkliai prisidės prie saugesnio ir darnesnio judumo mieste“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Planuojama, kad pėsčiųjų tunelio įrengimo darbai bus pradėti šių metų rugpjūtį ir baigsis 2020 m. pavasarį.
Analogiškas tunelis bus statomas ir Zuikių gatvėje. Šiuo metu yra rengiamas techninis projektas, o darbus planuojama pradėti kitų metų pradžioje.
Projektas „Pėsčiųjų tunelio po geležinkeliu Vilniaus miesto Iešmininkų gatvėje“ bus finansuojamas Europos Sąjungos investicijų lėšomis, kurios sudarys 488 tūkst. Eur ir Vilniaus miesto savivaldybės lėšomis – daugiau kaip 301 tūkst. Eur.