Į Nidą iš Kauno vėl plaukiančios „Raketos“ sulaukia keleivių antplūdžio. Verslininkai kitąmet žada žmones plukdyti kasdien.
Pusę devynių Kauno keleivinėje prieplaukoje jau būriuojasi keliautojai. Liepos pradžioje maršrutą Kaunas-Nida-Kaunas „Raketa“ atgaivinę verslininkai sako, kad paprastai laive lieka vos kelios tuščios vietos, praneša LTV naujienų laida „Šiandien“.
Kalbinti žmonės sako, kad keliauti „Raketa“ juos paskatino nostalgija.
„Gal tai sena svajonė. Vaikystėje teko plaukioti, o dabar tiesiog su dukra sugalvojom“, – teigė moteris.
Laivu į Nidą keliauja ne tik kauniečiai. „Mes traukiniu atvažiavom iš Vilniaus, dabar lipam į „Raketą ir plaukiam į Nidą“, – kalbėjo vyriškis.
240 kilometrų į Nidą „Raketa“ įveikia per keturias valandas. Ji plaukia maždaug 65 kilometrų per valandą greičiu ir kelionėje į abi puses sunaudoja beveik 1,5 tūkst. litrų kuro. Tačiau apie šimtą litų kainuojantys bilietai sąnaudas atperka.
„Aišku, kišenei šiek tiek kandžiojasi, bet suprantam, kad pigiau čia nieko nepadarysi. Be to, visam pasaulyje, kiek teko plaukti, tai vandens transportas yra nepigus“, – teigė „Raketos“ keleivis.
Prieš penkerius metus dvi „Raketas“ nusipirkusi bendrovė reguliarias keliones pradėjo rengti tik šių metų liepą, iš pradžių – du, dabar – jau tris kartus per savaitę. Tarp keleivių –ne tik lietuviai. Į Kauną plaukia ir Nidoje poilsiaujantys, o į Nidą – po Lietuvą keliaujantys užsieniečiai.
„Siekis tai yra, kad kitąmet mes turėtumėm tokią paslaugą ir galėtumėm Lietuvos piliečiams bei užsienio svečiams pasiūlyti tą jungtį vandeniu tarp dviejų miestų kiekvieną dieną“, – sako įmonės „Nemuno linija“ direktorius Alfredas Eitutis.
Verslininkas planuoja, kad kitąmet į Nidą iš Kauno ir atgal plauks jau trys greitaeigiai laivai – dvi „Raketos“ ir „Polesė“.
Šį sezoną keliauti į Nidą vandeniu bus galima iki rugsėjo pabaigos.