• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) lapkritį organizuotos reklamos specialistų apklausos rezultatai parodė, jog 47 proc. įmonių 2011-aisiais didins marketingo biudžetą. Tuo metu mažinti šias išlaidas planuoja tik 26 proc. šalies įmonių.

REKLAMA
REKLAMA

„Didžioji dalis įmonių ketina didinti reklamos biudžetus iki 20 proc., o savo sprendimus grindžia laukiamais didesniais pardavimais bei noru išplėsti rinkos dalį“, – pastebi LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. Jo teigimu, planuojamas vidutinis reklamos biudžetų augimas yra didesnis nei prognozuojamas šalies BVP augimas, todėl realu, jog didesnės investicijos į marketingą paskatins didesnį vartojimą ir taip išjudins šalies ekonomiką.

REKLAMA

Specialistų apklausa rodo, jog 2011 m. įmonės ketina didinti išlaidas pardavimų skatinimui (taip ketina elgtis 58 proc. įmonių), tačiau kitoms sritims – įvaizdžio formavimui, rinkos tyrimams, reklamai žiniasklaidoje – išlaidos bus didinamos atsargiau. Atliekant tyrimą pastebėta, jog išlaidas reklamai labiausiai didina didelės įmonės – 70 proc. apklaustų įmonių, kurių metinė apyvarta didesnė nei 50 mln. litų, ketina didinti investicijas į reklamą.

REKLAMA
REKLAMA

Reklamos biudžetams grįžtant į augimo stadiją, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones. Didžiausias pajamų augimas numatomas interneto reklamai. Pasak S. Bartkaus, 2009 m. taip pat buvo prognozuojama, jog interneto reklama ekonominiu sunkmečiu nukentės mažiausiai, tačiau prognozės nepasiteisino. 2011 m. į reklamą internete planuojama investuoti vidutiniškai 31,12 proc. viso marketingo biudžeto ir net 73,68 proc. apklaustų įmonių ketina didinti investicijas interneto reklamai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šalia numatomo didelio išlaidų interneto komunikacijai augimo, kitais metais įmonės ketina daugiau lėšų skirti ir netradiciniams  sprendimams – kitąmet net 65 proc. ketina tam išleisti daugiau. Tuo metu daugelyje tradicinių reklamos kanalų – spaudos, televizijos, radijo ir lauko – išlaidų dydžio neketinama keisti.

2010 m. net pusė Lietuvos įmonių mažino reklamos biudžetą. Daugiausia tai buvo daroma mažinant išlaidas reklamai bei renkantis pigesnes marketingo priemones, taip pat – derantis su reklamos planavimo ir kūrybinėmis agentūromis, mažinant marketingo skyriaus darbuotojų atlyginimus ar darbuotojų skaičių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų