Suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, išskirtinai priekiniais ratais varomas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgės per 5,2 sekundės ir pasieks 265 km/val. maksimalų greitį, tad jeigu esate pakankamai drąsus, šis „Mini John Cooper Works GP“ padės neatsilikti net ir nuo rimtesnės technikos.
Jeigu šią akimirką skųstis dėl mechaninės pavarų dėžės trūkumo – neskubėkite to daryti. „Mini“ bendrovės teigimu, priekyje tūnantis BMW variklis yra pernelyg galingas, jog galėtų tinkamai veikti su mechanine pavarų dėže. Bent jau su ta, kurią galima paimti iš atsarginių dalių sandėlio.
Vietoj to, kad investuotų į specialiai šiam modeliui skirtą mechaninę transmisiją, „Mini“ nusprendė, jog sportiškiausios „Mini“ hečbeko versijos pirkėjai labiau vertins kitas modifikacijas.
Pavyzdžiui, automobilis gavo naują išmetimo sistemą, kuri 4 cilindrų varikliui turėtų suteikti naują skambesį. Automobilis taip pat gavo riboto praslydimo diferencialą, kuriam pavesta labai svarbi užduotis – suvaldyti priekinius ratus, jog pasukę vairą vėliau neatsidurtumėte griovyje.
Jus taip pat turėtų pradžiuginti ir tai, jog šis „Mini“ buvo tobulinamas milžiniškos ištvermės reikalaujančioje lenktynių trasoje – Niurburgringe. Atsižvelgdami į trasoje atliktus testus, automobiliui buvo suteiktas 10 milimetrų platesnės ratų tarpvežės, gerokai galingesnė stabdžių sistema, kuri neperkaistų po dviejų ar trijų ratų, tad panašu, jog „MINI John Cooper Works GP“ labiausiai patenkins dažnai lenktynių trasoje apsilankančius vairuotojus.
„MINI John Cooper Works GP“ bus ribotos laidos modelis. Jų „Mini“ pagamins vos 3000 vienetų, tad jeigu norite savo garaže turėti automobilį, kuriam jau dabar klijuojama „Future Classic“ etiketė – paskubėkite kreiptis į „Mini“ atstovybę.