Autobusas-portalas buvo kuriamas pastaruosius kelerius metus. Pirmą sykį galutinę modelio koncepciją kūrėjai pristatė praėjusių metų gegužę Pekine vykusios parodos metu, o rugpjūtį – pademonstravo pirmąjį prototipą „TEV-1“, kurio metu autobusu galėjo pasivažinėti visi norintieji.
Tačiau praėjus vos kelims mėnesiams po demonstracijos, paaiškėjo, kad „TEV Tech“ „ateities prototipą“ tiesiog metė toje pačioje aikštelėje, kur ir vyko pristatymas. Žurnalistams pasidomėjus, koks yra šio autobuso likimas, buvo nustatyta, kad bendrovės atstovai „dingo kaip į vandenį“.
Norėdami pademonstruoti savo kūrinį „TEV Tech“ iš vieno miesto išsinuomojo 300 metrų kelio, ant kurio buvo įrengti bėgiai autobusui ir pastatytos specialios stotelės keleivių įlaipinimui ir išlaipinimui. Pasibaigus demonstracijai „TEV Tech“ nepratęsė nuomos, o savo mašiną paliko bandomojoje aikštelėje uždengtą metaliniu korpusu. Ši aikštelė buvo įrengta viduryje veikiančio greitkelio ir dengė tris važiuojamąsias juostas, kurios trukdo normaliam automobilių judėjimui.
Šių metų vasaros pradžioje kinų policija pradėjo tyrimą dėl sukčiavimo – „TEV Tech“, anot turimų duomenų, iš investuotojų gavo įspūdingus 1,3 mlrd. dolerių, mainais už tai nepateikę jokių finansinių garantijų. 72 investuotojai jau padavė bendrovę į teismą reikalaudami grąžinti pinigus.
Pagal numatyta koncepciją, autobusas turėjo vežioti keleivius virš automobilių srauto, o mašinos iki 2,1 m aukščio galėtų pravažiuoti pro jo vidų.