Ištikimas, bet užsispyręs
Pagal kinų astrologiją, Šuns metais gimę žmonės būna tiesūs ir ištikimi, turintys stiprų teisingumo pojūtį, bet taip pat pasižymi užsispyrimu ir irzlumu, lengvai supyksta.
Honkongo geomantai pranašauja sudėtingus metus, taip pat – nesėkmes JAV prezidentui Donaldui Trumpui (Donaldui Trampui), kuris yra gimęs 1946-aisiais – „ugninio šuns“ – metais ir kurio ženklas neatitinka 2018 metų „žemės šuns“ ženklo.
Didžiausia migracija
Kiekvienais metais šimtai milijonų kinų švęsti Naujųjų metų grįžta į gimtąsias vietas ir tai būna didžiausia metinė žmonių migracija pasaulyje.
Vasario 1-10 dienomis kinų keleiviai leidosi į 732 mln. kelionių traukiniais, automobiliais, laivais ir lėktuvais, nors šventės oficialiai prasidėjo tik ketvirtadienį.
2017-aisiais Naujųjų metų periodu kinai leidosi į maždaug 3 mlrd. kelionių.
Ši metinė migracija reiškia didžiulį krūvį transportui. Traukiniuose daugeliui keleivių tenka ilgą kelionę namo stovėti.
Jokių fejerverkų Pekine
Po Naujųjų išvakarių vakarienės, kuriai būtinai patiekiama virtinių, prie durų tradiciškai sprogdinamos petardos, triukšmu turinčios nubaidyti piktąsias dvasias.
Tačiau Pekine šie Šuns metai sutinkami neįprastai tyliai. Norėdama apriboti oro taršą sostinė – kaip ir 440 kitų Kinijos miestų – uždraudė petardas ir fejerverkus.
Populiariausia televizijos laida
Šventinė Naujųjų metų išvakarių laida per valstybinę televiziją CCTV yra žiūrimiausias šou pasaulyje. Pastaraisiais metais jos populiarumas sumažėjo jaunimo grupėje, bet vis tiek ji turi didžiulę auditoriją – 2017 metais šią programą žiūrėjo daugiau kaip 700 mln. žiūrovų.
Pastaruosius 35 metus laidoje pasirodo populiarūs artistai, būna etiudų, etninių mažumų pasirodymų ir komunistų režimą liaupsinančių muzikinių numerių.
Raudonų vokų mūšis
Tradiciškai žmonės „sėkmę nešančius“ pinigus įteikia raudonuose vokuose, bet šiais laikais tokias dovanas galima išsiųsti ir elektronine forma, per išmaniuosius telefonus.
Dvi Kinijos interneto pervedimų milžinės „WeChat“ ir „Alipay“ kiekvienais metais sunkiai grumiasi, kad pritrauktų vartotojus į savo platformas.
2017 metais per šešias dienas „WeChat“ vartotojai apsikeitė 46 mlrd. „raudonų vokų“.