Šanchajaus automobilių parodoje Kinijos valdžios milžiniškų finansinių injekcijų gavęs koncernas „FAW“ pristatė reprezentacinį „Hongqi“ markės automobilį „L9“. Išvertus į lietuvių kalbą „Hongqi“ skambėtų kaip „Raudonoji vėliava“. Tai kinų atsakas prabangių europinių limuzinų gamintojams – būtent į analogiškus „Hongqi“ automobilius Kinijos valdžia tikisi persodinti visą šalies partinę grietinėlę.
Šanchajuje pristatytas šarvuotas flagmanas „L9“ bus gaminamas nedidelėmis serijomis ir bus parduodamas visiems norintiems už jį pakloti visai solidžią sumą pinigų. Teigiama, kad tokių automobilių kaina svyruos tarp 800 tūkst. ir 1,5 milijono JAV dolerių. Automobilio ratus suks 6 litrų darbo tūrio V12 tipo variklis, kurio galia sieks 400 a.g.
Užmetus akį į „L9“ galima būtų prisiminti net ir mūsų senelių laikų rusiškas „Volgas“, čia gausu retro stiliaus užuominų. Tiesa, kinai čia rastų sąsajų su pirmaisiais XXa. vidurio „Hongqi“ automobiliais. Na o savo monumentalumu kinų „Hongqi“ galėtų nurungti net ir „Rolls-Royce Phantom“.
Kinijos oficiozai tikino, kad naujos „Raudonosios vėliavos“ kūrimui ir visoms su tuo susijusioms investicijoms šalis skiria 280 milijonų dolerių. „FAW“ kompaniją Kinijos valdžia pasirinko neatsitiktinai – būtent pro šios gamyklos vartus prieš 50 metų išriedėjo pirmieji limuzinai tų laikų Kinijos Liaudies Respublikos funkcionieriams. Ilgą laiką tų laikų „Raudonoji vėliava“ (arba „Hongqi“) buvo ratuotu Kinijos simboliu.