Kinijos automobilių gamintojas „Anhui Hualing Automobile Co. Ltd“, per metus parduodantis po 30 000 CAMC markės sunkvežimių, yra tik vienas iš šios šalies „mažylių“, didžiausią savo produkcijos dalį skiriantis eksportui. CAMC įvairios paskirties transporto priemones jau galima sutikti ne tik Azijos, bet ir Europos bei Afrikos žemynų keliuose ir statybų aikštelėse, o netolimoje ateityje šios markės kiniški sunkvežimiai, pasak gamintojų, pasieks ir Šiaurės Ameriką.
Kinijos automobilių gamintojas „Anhui Hualing Automobile Co. Ltd" šiemet Hanoveryje pristatydamas CAMC markės sunkvežimius, Europos rinkos dalyviams pasirodė jau antrą kartą po savo debiuto tarptautinėje komercinių transporto priemonių mugėje IAA 2006 m.
Per praėjusį laikotarpį šis automobilių iš Kinijos gamintojas Europoje buvo pasirodęs ir 2007 m. su sunkiuoju savivarčiu CAMC, dalyvaudamas Miunchene statybinei technikai skirtoje parodoje „Bauma“. Tuomet kinai pademonstravo, jog jie sugeba puikiai suderinti skirtingų gamintojų komponentus į vieną darniai ir efektyviai veikiančią visumą. Parodoje buvo demonstruojami sunkvežimiai su skirtingų gamintojų „Cummins“, „Hino“, „Weichai“, „Mitsubishi“ ir „Saic-Fiat-Hongyan“ (SFH Cursor 9) varikliais, “Mitsubishi“, „Shaanxi Fast Gear“ ir ZF pavarų perdavimo mechanizmais.
CAMC markės gamintojas iš pradžių daugiausia gamino sunkvežimius su platforminiais kėbulais, savivarčius, betono maišykles ir kitą statyboms reikalingą techniką. Dabar ne mažiau kaip ketvirtadalį produkcijos sudaro dviejų ir trijų ašių balniniai vilkikai. Kinijos keliais jau rieda daugybė sunkiasvorių Kinijoje pagamintų sunkvežimių be priekabų, taip pat didžiatūrių autotraukinių su įvairiomis prikabinamosios technikos kombinacijomis. Taip kinai demonstruoja savo galimybių potencialą ir nori išplėsti eksporto rinkų geografiją.
CAMC sėkmingai įsitvirtinęs Pietryčių Azijoje, Artimuosiuose Rytuose ir net Afrikoje, toliau veržiasi Rytų-Vakarų kryptimis ir jau pasiekė Rusiją bei kitas NVS šalis. Gamintojo duomenimis, šioms rinkoms dabar tenka 30 proc. bendros produkcijos eksporto. Artimiausiame CAMC gamintojo taikinyje – Šiaurės Amerikos žemyno rinka.
Šiuolaikinius reikalavimus atitinkančios produkcijos kokybę CAMC pademonstravo 2009 m. Šanchajaus automobilių parodoje. Be to, čia oficialiai paskelbta, jog šios markės automobiliai iki 2010 m. pabaigos pasieks ES būtinus ekologinius standartus. Susipažinę su naujos konstrukcijos HO8 sunkvežimiais ir kita technika, ekspertai pastebėjo, jog CAMC markės automobiliai techniškai remiasi „Mitsubishi Fuso" bazine konstrukcija, naudojami Kinijos gamybos komponentai. Naujausi modeliai su 10,8 l darbo tūrio “Cummins ISM“ varikliais ir ZF 16 pakopų pavarų perdavimo mechanizmais demonstruoja moderniausios technikos lygį ir orientuojasi į eksporto rinkas.
Apskritai į CAMC sunkvežimius dabar montuojami varikliai, pasiekiantys nuo Euro 2 iki Euro 4 ekologinius standartus. Populiariausi rinkoje iš tokių pavyzdžių - ankstesnėse parodose demonstruoti HN 3250 savivartis su 8,9 l Euro 2 varikliu, pagamintu bendroje įmonėje „Dongfeng-Cummins" ir balninis vilkikas HN 4250 su 10,8 l darbo tūrio “Cummins ISM“ jėgaine ir SCR išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema pagal Euro 4 standartą. Iki šių metų pabaigos rinkoje turėtų pasirodyti ir šio balninio vilkiko versija su Euro 5 ekologinius reikalavimus atitinkančiu varikliu.