Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
ambicingi planai
Seniai prognozuota invazija jau žengia pirmus žingsnius :)
Jei taip įvyks, tai Kinija okupuos ne tik Rusiją, bet ir Europą...
Lietuvos nekerta :( šudskis..
Geros zinios ir Rytu.
Nesvarbu, kad Kremln kgb chuntos propaganda, t.y BNS/ELTA ir rusu ambasados antrasis propagandos salonas "komentaru pissarnia, nuo zodzio piss- sysioti),
-visa gerkle bliauna ir vaizduoja
- atseit 1,3 mlrd. gyventoju Kinja i suskretusi 130 mln homosovietiku putkinrusija yra "antivakarieciai sajungininkai" .....
Deja taip nera sindiena o rytoj bus dar didesni priesai, nes ne svorio kategorija:
-Jie isrikuosim i viena eile Kinus ir putkinrusijos gyventojus, tai tik kas 11-tas (kas vienuoliktas!) eileje bus homosovietikas!
Negana to, Kinija paskelbe planus-greitaeigiu traukiniu linijas i Azija i Europa:
London-Beidjin, (be-en-esesiskai "pekin-ass")... ("ass" yra angl. subine)
-200 myliu per valanda (mph) t.y. 320 km /val
-jei butu tiesioginis (oro kelias per Mongolija, Nencu apygarda, Archangelsk, Helsinki, Oslo, London) -butu 8100 kilometru!....
- maniakinis Kemlin jau trina rankas: jie isivaizduoja, kad bus Beijing-moskva -London gelezinkelis ir Kremlin jam vadovaus....ir apsidirbo bei nustero:
****Kinijos planuose - putkinrusijos NERAA!
-Kinai nori tiesiogiai isijungti i Vakaru pasauli ir apeiti parazitinio Kremlin kgb chuntos tarpininkavimus..
Kinija pasirinko pietini marsruta!
(Kazakhstan, Uzbekistan Turkmenistan, -Kaspijos jura (arba Iranas), Gruzija, Turkija ir per visa Europos Sajunga)
- trasos ilgis apie 9000 km ir apseinama be Kremlin kgb chuntos!....
T.y, Beijing-London gelezinkelis bus tarsi Ribentrop Molotov paktas:
- putkinrusija bus izoliuota is Pietu puses per visa ilgi!
-Is Vakaru putkinrusija izoliavo EU ir NATO valstybes,
-is Rytu puses- Kinija,
-is Siaures- pelkes ir baltos meskos..
Nesvarbu, kad Kremln kgb chuntos propaganda, t.y BNS/ELTA ir rusu ambasados antrasis propagandos salonas "komentaru pissarnia, nuo zodzio piss- sysioti),
-visa gerkle bliauna ir vaizduoja
- atseit 1,3 mlrd. gyventoju Kinja i suskretusi 130 mln homosovietiku putkinrusija yra "antivakarieciai sajungininkai" .....
Deja taip nera sindiena o rytoj bus dar didesni priesai, nes ne svorio kategorija:
-Jie isrikuosim i viena eile Kinus ir putkinrusijos gyventojus, tai tik kas 11-tas (kas vienuoliktas!) eileje bus homosovietikas!
Negana to, Kinija paskelbe planus-greitaeigiu traukiniu linijas i Azija i Europa:
London-Beidjin, (be-en-esesiskai "pekin-ass")... ("ass" yra angl. subine)
-200 myliu per valanda (mph) t.y. 320 km /val
-jei butu tiesioginis (oro kelias per Mongolija, Nencu apygarda, Archangelsk, Helsinki, Oslo, London) -butu 8100 kilometru!....
- maniakinis Kemlin jau trina rankas: jie isivaizduoja, kad bus Beijing-moskva -London gelezinkelis ir Kremlin jam vadovaus....ir apsidirbo bei nustero:
****Kinijos planuose - putkinrusijos NERAA!
-Kinai nori tiesiogiai isijungti i Vakaru pasauli ir apeiti parazitinio Kremlin kgb chuntos tarpininkavimus..
Kinija pasirinko pietini marsruta!
(Kazakhstan, Uzbekistan Turkmenistan, -Kaspijos jura (arba Iranas), Gruzija, Turkija ir per visa Europos Sajunga)
- trasos ilgis apie 9000 km ir apseinama be Kremlin kgb chuntos!....
T.y, Beijing-London gelezinkelis bus tarsi Ribentrop Molotov paktas:
- putkinrusija bus izoliuota is Pietu puses per visa ilgi!
-Is Vakaru putkinrusija izoliavo EU ir NATO valstybes,
-is Rytu puses- Kinija,
-is Siaures- pelkes ir baltos meskos..
Jei taip įvyks, tai Kinija okupuos ne tik Rusiją, bet ir Europą...
vadinasi, sibira jau uzkariavo
Seniai prognozuota invazija jau žengia pirmus žingsnius :)
Tik prie ko čia greitieji traukiniai.
įtariu krovininiam transportui į vakarų pusę visa tai numatyta. Bandys trumpam laikui užbėgti už akių darbo vietų migraciji atgal į vakarus brangstant čiurbanų darbo jėgai, mažėjant vakarų perkamąjai galiai ir augant transportavimo kaštams.
įtariu krovininiam transportui į vakarų pusę visa tai numatyta. Bandys trumpam laikui užbėgti už akių darbo vietų migraciji atgal į vakarus brangstant čiurbanų darbo jėgai, mažėjant vakarų perkamąjai galiai ir augant transportavimo kaštams.
REKLAMA
REKLAMA
Kinija nuties į Europą greitųjų traukinių magistrales