Liepos 22 dieną konferencijos Vilniuje metu, Kinijos atstovai kvies dalyvauti Lietuvos verslininkus antroje pagal dydį Kantono eksporto ir importo prekių mugėje, kurioje yra puiki galimybė prisistatyti ne tik Kinijos rinkai, bet ir visam pasauliui.
„Mes nuoširdžiai kviečiame dalyvauti Lietuvos įmones, ypač smulkias ir vidutines, tarptautiniame mugės paviljone. Verslininkai galės gyvai stebėti, kuo pulsuoja šiuolaikinė rinka, rasti naujų prekybos galimybių ir, žinoma, parodyti save.“, - kalbėjo Kinijos užsienio prekybos centro generalinio direktoriaus pavaduotojas Liu Jian Jun.
Pasak pašnekovo, nereiktų baimintis dalyvauti šioje parodoje ir mažoms įmonėms. Joms dar lengviau prisitaikyti, ypač - nišinėms kompanijoms. Kaip bebūtų paradoksalu, Kinijoje labai paklausios originalios vakarietiškos, prabangos prekės, tad yra galimybė reeksportavimui. Labai svarbu rinkai pateikti kažką išskirtino, kadangi konkuruoti kaina su vietiniais gamintojais sunkiai įmanoma. Kinijoje paklausūs kūrybiniai, intelektualiniai sprendimai.
Kinija turi būti įdomi Lietuvos verslininkams. Remiantis Euromonitor International duomenimis, 2020 metais Kinijos vidutinioji klasė sudarys 48 proc. ir pasieks apie 700 mln. žmonių. Kiniškai kalbančių žmonių pasaulyje yra apie milijardą, o angliškai kalbančių – 532 milijonai,
Kinija – ekonomiškai labiausiai auganti šalis, jau aplenkusi Japoniją ir dabar prognozuojama, kad 2020 - 2030 metais aplenks ir JAV.
Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacija prognozuoja, kad 2020 m. Kinijos turizmo rinka pagal atvykstančių ir išvykstančių turistų srautus taps pirmaujančia pasaulyje. Tai yra svarbi priežastis, kodėl jau dabar reikia investuoti, kad galėtume konkuruoti su Europos šalimis dėl turistų iš Kinijos pritraukimo.
Mūsų šalis pamažu plėtoja ekonominius santykius su Kinija. Jau daugiau nei trejus metus veikia Lietuvos – Kinijos prekybos asociacija, neseniai įkurtas Lietuvos – Kinijos forumas. Inicijuojamoje Lietuvos – Kinijos ekonominių santykių plėtros programoje, apimamos šios pagrindinės sritys – turizmas (ypatingą dėmesį skiriant atvykstamajam turizmui), logistika (akcentuojamas krovinių srautų perskirstymas per Lietuvos teritoriją į tolimesnius taškus), akademinė (Lietuvos universitetai/kolegijos kinų studentams, mokantiems už savo studijas) ir Lietuvos prekių eksportas ir reeksportas. Planuojama įkurti Lietuvos prekybos namus Pekine (Šanchajuje).
Liepos 22 d. vyksianti konferencija Lietuvos verslininkams – dar viena svarbi galimybė atverti duris į milijoninę Kinijos rinką.