Šį, teoriškai, labai greitą ratuotį į priekį gena hibridinė jėgainė. Ją sudaro 4 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis su turbina ir keletas elektros motorų, kurių charakteristikų bendrovės atstovai nepanoro įvardinti. Vis dėlto, jie su didžiuliu pasididžiavimu tikina, jog bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia daugiau nei 1400 arklio galių.
„FAW“ koncerno atstovai teigia, jog jie norėtų „Hongqi S9“ koncepciją paversti bendro naudojimo keliams tinkamu produktu, bet kada tai įvyks – neaišku. Galbūt sekančiais metais, galbūt po penkių metų.
Nepaisant to, šie metai bendrovei yra kaip niekada sėkmingi. Bent jau gimtojoje Kinijoje, automobilių gamintoja pristatė tris naujus padidinto pravažumo modelius, kurie ilgainiui turėtų pasirodyti ir Europoje.
Ambicingą tikslą išsikėlęs gamintojas ir jo vadovai puikiai žino kas jų laukia Europoje ir su kokiais sunkumais jie susidurs. Galbūt šis superautomobilis padės pakeisti požiūrį į Kinijos automobilių gamintojų kūrinius?