Kinijos vartotojai 2012 metais išleido 46 mlrd. dolerių prabangos daiktams, informuoja „China Daily“, remdamasis JAV investicinio banko „Goldman Sachs“ duomenimis. Iš šios sumos 27,1 mlrd. dolerių kinai išleido užsienyje, o 18,9 mlrd. – savo gimtinėje.
Tendencija prabangos prekes pirkti užsienyje aiškinama tuo, kad pagrindinėje Kinijos teritorijoje taikomi didesni mokesčiai prabangos prekėms. Todėl nemažai turtingų kinų pirkinių linkę vykti į Londoną, Paryžių ir Honkongą. Honkonge didžioji turistų išlaidų dalis tenka būtent prabangos prekėms. Dėl šios priežasties Specialiajame administraciniame regione baiminamasi, kad jeigu mokesčiai prabangos prekėms Kinijoje bus sušvelninti, regionas patirs didelių nuostolių.
Vis dėlto prabangos prekių pramonė Kinijoje toliau auga. Pavyzdžiui, viename didžiausių Rytų Kinijos miestų Hangdžou prabangos prekių pardavimų apimtys 2012 metais išaugo iki 1,1 mlrd. dolerių.
„Goldman Sachs“ prognozėmis, Kinijos ekonomikos augimas 2013 metais turėtų paspartėti iki 8,1 proc. Jeigu ekonomika ir toliau sparčiai augs, prabangos prekių pardavimai pačioje Kinijoje iki 2015 metų padidės iki 30 mlrd. dolerių.