Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ferrari“ komandos narys, Kimis Raikkonenas, tapo pirmuoju Formulės 1 pilotu, kuris išbandė bolidą su uždara vairuotojo vieta.
Tiesą sakant, tai nėra pilnai uždara vairuotojo vieta, o tiesiog kuklus, Y formos statramstis, kuris turėjo avarijos atveju padėtų apsaugoti vairuotojo galvą ir šiek tiek pagerinti bolido stabilumą važiuojant didesniu greičiu.
Oficialiai, tokio tipo bolidas lenktynių trasose pasirodyti negali, tačiau „Ferrari“ šiuo metu vykstančiuose bandymuose pademonstravo automobilį, kuris greičiausiai yra ruošiamas 2017 metų sezonui. Būtent tada įsigalios nauji bolidų reikalavimai, kurie turėtų sugrąžinti intrigą į Formulės 1 čempionatą.
„Šis konstrukcinis sprendimas turėtų padidinti pilotų saugumą. Išvardinti visų pavojingų situacijų nesiryžčiau, tačiau jeigu šis pakeitimas padės išgelbėti bent vieną gyvybę, jis privalo atsirasti kiekviename bolide“, - kalbėdamas apie „Ferrari“ išradimą pridūrė Formulės 1 ekspertas Jamesas Allenas.
„Ferrari“ komandos narys, Kimis Raikkonenas, tapo pirmuoju Formulės 1 pilotu, kuris išbandė bolidą su uždara vairuotojo vieta.
Tiesą sakant, tai nėra pilnai uždara vairuotojo vieta, o tiesiog kuklus, Y formos statramstis, kuris turėjo avarijos atveju padėtų apsaugoti vairuotojo galvą ir šiek tiek pagerinti bolido stabilumą važiuojant didesniu greičiu.
Oficialiai, tokio tipo bolidas lenktynių trasose pasirodyti negali, tačiau „Ferrari“ šiuo metu vykstančiuose bandymuose pademonstravo automobilį, kuris greičiausiai yra ruošiamas 2017 metų sezonui. Būtent tada įsigalios nauji bolidų reikalavimai, kurie turėtų sugrąžinti intrigą į Formulės 1 čempionatą.
„Šis konstrukcinis sprendimas turėtų padidinti pilotų saugumą. Išvardinti visų pavojingų situacijų nesiryžčiau, tačiau jeigu šis pakeitimas padės išgelbėti bent vieną gyvybę, jis privalo atsirasti kiekviename bolide“, - kalbėdamas apie „Ferrari“ išradimą pridūrė Formulės 1 ekspertas Jamesas Allenas.